Waar koop je mepal broodtrommel, bekers etc...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by vanesje, Mar 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    oudste zoon gaat bijna naar basisschool, nu zoek ik een website waar je alle producten kan kopen in 1 keer. Rugzak, beker, trommel, koekdoos, bananendoos etc.. Liefst van Mepal met bijvoorbeeld Toy Story en lage verzendkosten.

Welke winkel koop je het anders in de stad? Wie heeft er veel van dit soort produkten?

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    marskramer of intertoys? en zonder die afbeeldingen bij koterkado :)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    blokker,marskramer,vd heeft dat geloof ik maar die hebben geen rugzakjes ervan volgensmij

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,812
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind dat koterkado inderdaad érg leuk spul heeft allemaal van mepal... eventueel met naam erop.
    Zeeman heeft ook wel leuke dingen, maar niet echt van Mepal waarschijnlijk. Hoe wel de afsluitbare beker die wij hier hebben (met de fairies) wel goed bevalt hier verder.

Mepal met naam (Lunchbox/beker) Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado

een tasje waar het in past heb ik via kruidvat gekocht - bij 2 pakken opvolgmelk van friso - krijg je een waardebon van bullby's kado, twv 25 euro voor een rugzakje met naam...

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bij simpy colors hebben ze nu ook een aanbieding op mepal met naam. bij gratis en aanbiedingen staat het topic hierover met de goede link

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kom net terug van de Prenatal en heb 2 Mepal borden gekocht.. van Nijntje

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Blokker,Marskramer,intertoys.

En idd nu bij simply colors ook;)

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    wij hebben mepal spullen gekocht bij ikgaopreis.nl vanaf een bepaald bedrag geen verzendkosten (ik geloof vanaf 20 euro..? zo even uit het hoofd)
    wij kwamen daar uit omdat wij graag de mini trommeltjes wilden, die ze in geen enkele winkel verkopen :( (de mini is aanzienlijk kleiner dan de midi, en een veel handiger formaat voor een kleuterhapje)

*edit* ik lees net dat je ook een rugtas wil, ik weet niet of ze dat bij ikgaopreis verkopen, maar wel een groot assortiment mepal

Share This Page