13 weken zwanger en NOG GEEN bandenpijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door troppobella, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troppobella

21 nov 2012
    29
    0
    0
    Italie
    Hallo :)

Toch nieuwsgierig of ik de enige ben?
    Ben al 2x bij de verloskundige geweest, ziet er goed uit allemaal. Maar ik lees veel op forums dat veel dames last hebben van bandenpijn. En ik eigelijk niet?? Heeel sporadisch..... Het is mijn eerste zwangerschap.

HELLEP!!:$

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Je hoeft helemaal geen bandenpijn te krijgen......
    Ik zou zeggen wees er maar blij mee!
    Bij de tweelingzwangerschap had ik nergens last van, maar nu vaak bandenpijn! erg vervelend!

Bandenpijn kan zeker ook later in de zwangerschap komen.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    No worries!!:)
    Ik heb in den beginne last gehad ervan, menstruatiegevoel en drukkend gevoel in mn liezen. En dat was het.
    Pas sinds afgelopen weekend zo nu en dan krampjes en steekjes en ik ben de 19 weken gepasseerd. Iedere zwangerschap is weer anders.

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    had ik met 13 weken ook nog niet, wel al eens als ik nieste of hoeste maar verder niet, maar vanaf een week of 18 is het begonnen, geniet er nog maar ff van!!

5. troppobella

21 nov 2012
    29
    0
    0
    Italie
    Wat een opluchting! Je kan er knap onzeker van worden als de zwangere om je heen er allemaal last van hebben! Dan vraag je toch af WAAROM IK NIET??

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ja ik had bijna geen klachten in het begin tot paar weken geleden, heb ik vanalles!

Genieten dusss

7. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Sinds week 30 begint het hier pas echt gezellig te worden met "kwaaltjes" dus geniet maar lekker van het geen pijn hebben!

8. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    ik heb bij de eerste zwangerschap helemaal geen bandenpijn gehad! kwam pas er achter dat ik zwanger was bij 24 weken.. had totaal geen zwangerschaps tekenen.
    bij de tweede alleen aan het eind heel licht last van mijn banden gehad...
    nu bij de 3e heel erg veel last de hele dag door.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier begin ik met 16.3 een beetje pijn te voelen nu en dan :)

10. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hier 23 wk en 3 dg maar ook nog geen bandenpijn. ja mischien af en toe na lang zitten beetje gevoelig maar dathad ik ook zonder zwangerschap.
    niet iedereen heeft bandenpijn. het hangt er ook een beetje van hoe snel je bm groeit. als die gewoon normaal en rustig groeit heb je er minder last van. als het ineens plotseling en snel groeit kan je er meer last van krijgen.

en de 1 voelt nu eenmaal meer dan de ander. ik ben zelf heel tenger en had ook veeeeel meer kwaaltjes verwacht. zelfs mijn buik is nauwelijks gegroeit. maar de kleine doet het prima.

wel last van andere dingen maar dat heeft geen verband met dit;)

geen zorgen meid. is alleen maar fijn dat je geen last heb.

11. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb er ook helemaal geen last van.

alleen als ik soms een onverwachte beweging maak, snel ga staan ofzo dan voel ik het even pijnlijk trekken. maar verder heb ik er nooit last van.

elke zwangerschap is anders :)

Deel Deze Pagina