gewoon even mijn verhaal kwijt... het zit gewoon tegen! BAH

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door daantje889, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi lieve mensjes..

Ik wil denk ik gewoon even mijn verhaaltje hier kwijt, ik ben gewoon zo boos.. bang en stiekem toch ook wel verdrietig!

Het begon allemaal 2 maanden na het stoppen van de pil, ik dacht laat ik voor de gein is een testje doen 2 dagen voor mijn NOD en ja hoor, een heel licht streepje..
    Toen ik 's middags opeens hevig begon te vloeien, dacht ik nhajaa.. daarom moet je ook niet voor je NOD testen gek mens!
    Zo erg als ik vloeide stopten het zaterdags ook direct, toen ik smaandags weer een testje deed omdat ik het allemaal zo gek vond, sloeg ie poeppie positief uit! whaaa.. YES!

Toen ik de gyn belde voor een eerste echo en mijn verhaal deed wilde ze me toch eig. dezelfde week nog zien.. dus die donderdag met kriebels in de buik ging ik een echo maken.

hier bleek de zwangerschap overeen te komen met een verder stadium alleen was er geen hartje te zien.. week erop mocht ik terugkomen om dan verder te kijken, of eventueel mocht er ECHT nogsteeds geen embryo zijn kiezen voor curretage of afwachten..

Toen ik op maandag dacht, laat ik de boel is een beetje triggere, kreeg ik na een orgasme daarna een heel hevige bloeding op het toilet, het liep eruit alsof er een kraan open stond, maar ook dit stopte gelukkig vrij snel..
    in paniek de gyn gebelt en mocht direct komen, waar de bloeding vanafkwam was hem een raadsel, maar dat het niet goed zat bleek wel toen ik 2 uur later op de OK lag voor een curretage..

Er was vooral veel bloed weg gehaald, en geen weefsel wat ze konden opsturen, wel mocht ik naar huis!
    de twee daarop volgende dagen verloor ik geen bloed,helemaal niks! en aangezien ze me had gewaarschuwd voor bloedverlies dacht ik.. toch maar is effe bellen! Nou dat was mooi.. ik was een geluksvogel! ..Nou dat mocht ook wel vond ikzelf..

Dus donderdags,voelde met TOP! ben ik wat gaan poetsen boven.. heerlijk muziekje op.. effe nergens aan denken!
    Tot 5 uur... Hop ik ga naar het toilet en weer een plas bloed waar ik me het ondersteboven van schrok..
    dag erna (kan beter een abbonement nemen) toch maar weer even tel. contact gehad.. ik moest WEER terug komen..

Inwendige echo gemaakt,bloed sijbelde erlangs en hier bleek toch nog wat weefsel te zitten, dit was op de controle echo na de curretage niet gezien.. maar ik mocht het afwachten tot afgelopen maandag, weer terug naar het ZH, weer een inwendige echo.. de assistent gyn zag dat de baarmoeder bijna weer mooi dicht zat maar zag een vreemd iets, of wel net buiten of net binnen de baarmoeder, dus daar werdt de gyn weer gehaald.. 15min. met het echo apparaat naar binnen gekeken.. trek u maar weer aan mevr. en ga maar even zitten..

Of u heeft een groot stolsel, maar dat ziet er anders uit, of het is een stuk darm en dat is normaal.. Ow oke?!
    maar ikzie haar met koeienletters en !!! in het dossier kijken dat de 27e goed opnieuw gekeken moet worden naar dat bepaalde stukje..

Het is niet iets waarvan ik zeg.. OWWW WAT ERG EN ABNORMAAAAL zei ze er ook nog bij, zei ze dit om me gerust te stellen?! of..

de curretage is nu 10 dagen geleden, en als ik wat meer gedaan heb dan alleen bank hangen heb ik bij elk toilet bezoek behoorlijk wat bloed verlies, daarin tegen zijn mijn maandverbandjes bijna schoon..
    Vanmorgen verloor ik ook nog eenstolsel(tje) van zon 1cm.. en heb ik wat menstruatie achtige krampjes..

Ik ga ermaar vanuit, dat alles goed is.. want ik denk als ik nu nog n keer bel, er toch opnieuw een curretage gaat volgen! en natuurlijk als het moet dan moet het..
    Maar het liefste hoop ik dat dit stolsel, het gekke ding geweest is op de echo.. de baarmoeder nu aan het dichtgaan is (de menstruatiepijn) ik morgenvroeg opsta, en alles weer "normaal" is...

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Wauw wat een pech! Hoe gaat het nu met je?

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Tjee! Sterkte!

Deel Deze Pagina