Tips voedingspyjama

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Snowtje, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er tips waar je voedingspyjama's kunt kopen wat hierop lijkt:
    Ik wil graag een long shirt/nachtjapon met korte mouwen. Dus niet met dunne schouderbandjes, maar met iets van mouwen over de schouder (heb het vaak koud 's nachts :D). En dan eigenlijk ook dat je kunt voeden van onderaf zeg maar. dat van boven niet alles bloot is.. Wie o wie?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb de mijne van Prémaman. Is een nachthemd tot de knie, met daaroverheen een soort 'vestje' met mouwtjes dat je dichtknoopt. Als je voed, knoop je het open en er is ruimte voor je borsten voorzien, aan de onderkant open. Je hoeft dus niets omhoog te schuiven of uit te trekken.

Ik denk dat Prémaman alleen in België is, maar mocht je dichtbij de grens wonen...

3. lusa30

lusa30 Actief lid

4 dec 2012
    156
    0
    0
    Koop er 1 met knoopjes. Anders moet je hele nachthemd omhoog.
    Ik heb er 2 bij de hunkemoller gekocht. Erg leuk. Zwart met witte stipjes.

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb zo'n heerlijke betty boop pyama met knoopjes van de kruidvat XD

of ik draag een zwangerschaps top

5. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar wij doen de voedingen 's nachts lekker warm en knus liggend onder de dekens van het "grote bed". Als dochter klaar is met drinken til ik haar weer over in haar eigen bedje. Voor mij is een speciale pyama dus niet nodig, gewoon een shirtje dat ik even omhoog trek. Misschien ook een idee om in bed te voeden? Of doe je dat al?

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is voor ons 2e kindje die in aantocht is. bij ons dochtertje ging het voeden in het begin zeer moeilijk en lukte alleen zittend. pas later lukte het liggend. tot die tijd was het vervelend want shirt omhoog was gewoon koud en oncomfortabel voor mama ;) en nu wil ik er alles aan doen om het zo comfortabel mogelijk te maken ;)

7. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie. belgie is helaas te ver :(

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Ik heb 3 nachtjaponnen. 1 met een heel diepe v-hals en 2 met knoopjes. Alledrie bij de wehkamp besteld destijd. Gewoon knoopje open of shirtje wat naar beneden, blijf ik ook lekker een beetje warm.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb een heerlijk nachthemd van Prettymum, heeft gewoon armen en gleuven op borsthoogte onder korte bedekking. Gewoon online aangeschaft. Slaap er nog steeds in, jaren na bv.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ga je dan echt uit bed ergens op een stoel zitten ofzo? Is het dan misschien niet handiger om zo'n 2delige pyama te kopen, zo'n broek met blouse zeg maar. Dan kan je je blouse gewoon een stukje openknopen als je gaat voeden en heb je het voor de rest toch lekker warm.

Verder geen tips, want ik voed ook altijd (lekker warm ;)) in bed.

11. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    ik heb 3 geweldige nachthemden van de hema, 2 met korte mouwen (tshirt model) en een lekkere warme met lange mouwen met knoopjes aan de voorkant. Open knopen, tiet eruit en de rest blijft lekker warm :)

12. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee wel op bed zitten, maar wel rechtop tegen het hoofdeinde zeg maar.. en had een big shirt, maar die kon niet naar beneden, dus moest helemaal omhoog met als gevolg een koud lichaam :)
    knoopjes is idd ook handig! en die van pretymum vind ik heel mooi, alleen wel duur ;)

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Niet goedkoop, maar ik vond dat ik 'm wel verdiend had;)

14. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jij hebt zo gelijk!! Ga vanavond nog bestellen :p

15. steffiegeorge

26 nov 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag snachts eigenlijk altijd een voedingstopje met een lekker zacht vestje erover, dat is eigenlijk omdat ik speciale voedingspyjama's belachelijk duur vond! Maarja das mijn mening..
    Ik heb toen der tijd wel gezocht, op internet is een boel te vinden!

16. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Ik heb een hemdje met spaghettibandjes, waarvan ik de bandjes af laat zakken (die hangen dus los, niet over mijn schouders). Daaroverheen doe ik een shirt. Als ik ga voeden doe ik mijn shirt omhoog en dat hemdje bij de borsten omlaag. Heb ik dus nog wel een lekker bedekte buik en rug!
    Draag ook bijna altijd zo'n hemdje onder mijn kleding, zodat ik het overdag met voeden ook zo doe.

17. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dat is ook slim zeg!

18. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Op www.babybutt.nl staan voedings nachthemden en pyjama's in alle soorten en maten en niet geheel onbelangrijk in alle prijssoorten.
    Was zelf ook op zoek naar voedingsnachthemden die niet te duur zijn.

19. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik doe het gewoon simpel...
    Zodra mijn dochter wakker wordt trek ik mijn ochtendjas aan en ga haar halen. Ik neem haar weer mee terug naar mijn bed en ga daar tegen het hoofdeinde aan zitten met de dekens over mn benen. Ik draag simpele hemdjes of shirts met een wat wijdere hals dus die trek ik zo omlaag terwijl ik mijn ochtendjas nog steeds aan heb. Zo blijf ik lekker warm :)

Deel Deze Pagina