Wie heeft er tips waar je voedingspyjama's kunt kopen wat hierop lijkt: Ik wil graag een long shirt/nachtjapon met korte mouwen. Dus niet met dunne schouderbandjes, maar met iets van mouwen over de schouder (heb het vaak koud 's nachts ). En dan eigenlijk ook dat je kunt voeden van onderaf zeg maar. dat van boven niet alles bloot is.. Wie o wie?
Ik heb de mijne van Prémaman. Is een nachthemd tot de knie, met daaroverheen een soort 'vestje' met mouwtjes dat je dichtknoopt. Als je voed, knoop je het open en er is ruimte voor je borsten voorzien, aan de onderkant open. Je hoeft dus niets omhoog te schuiven of uit te trekken. Ik denk dat Prémaman alleen in België is, maar mocht je dichtbij de grens wonen...
Koop er 1 met knoopjes. Anders moet je hele nachthemd omhoog. Ik heb er 2 bij de hunkemoller gekocht. Erg leuk. Zwart met witte stipjes.
ik heb zo'n heerlijke betty boop pyama met knoopjes van de kruidvat XD of ik draag een zwangerschaps top
Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar wij doen de voedingen 's nachts lekker warm en knus liggend onder de dekens van het "grote bed". Als dochter klaar is met drinken til ik haar weer over in haar eigen bedje. Voor mij is een speciale pyama dus niet nodig, gewoon een shirtje dat ik even omhoog trek. Misschien ook een idee om in bed te voeden? Of doe je dat al?
het is voor ons 2e kindje die in aantocht is. bij ons dochtertje ging het voeden in het begin zeer moeilijk en lukte alleen zittend. pas later lukte het liggend. tot die tijd was het vervelend want shirt omhoog was gewoon koud en oncomfortabel voor mama en nu wil ik er alles aan doen om het zo comfortabel mogelijk te maken
Ik heb 3 nachtjaponnen. 1 met een heel diepe v-hals en 2 met knoopjes. Alledrie bij de wehkamp besteld destijd. Gewoon knoopje open of shirtje wat naar beneden, blijf ik ook lekker een beetje warm.
Ik heb een heerlijk nachthemd van Prettymum, heeft gewoon armen en gleuven op borsthoogte onder korte bedekking. Gewoon online aangeschaft. Slaap er nog steeds in, jaren na bv.
Ga je dan echt uit bed ergens op een stoel zitten ofzo? Is het dan misschien niet handiger om zo'n 2delige pyama te kopen, zo'n broek met blouse zeg maar. Dan kan je je blouse gewoon een stukje openknopen als je gaat voeden en heb je het voor de rest toch lekker warm. Verder geen tips, want ik voed ook altijd (lekker warm ) in bed.
ik heb 3 geweldige nachthemden van de hema, 2 met korte mouwen (tshirt model) en een lekkere warme met lange mouwen met knoopjes aan de voorkant. Open knopen, tiet eruit en de rest blijft lekker warm
haha nee wel op bed zitten, maar wel rechtop tegen het hoofdeinde zeg maar.. en had een big shirt, maar die kon niet naar beneden, dus moest helemaal omhoog met als gevolg een koud lichaam knoopjes is idd ook handig! en die van pretymum vind ik heel mooi, alleen wel duur
Ik draag snachts eigenlijk altijd een voedingstopje met een lekker zacht vestje erover, dat is eigenlijk omdat ik speciale voedingspyjama's belachelijk duur vond! Maarja das mijn mening.. Ik heb toen der tijd wel gezocht, op internet is een boel te vinden!
Ik heb een hemdje met spaghettibandjes, waarvan ik de bandjes af laat zakken (die hangen dus los, niet over mijn schouders). Daaroverheen doe ik een shirt. Als ik ga voeden doe ik mijn shirt omhoog en dat hemdje bij de borsten omlaag. Heb ik dus nog wel een lekker bedekte buik en rug! Draag ook bijna altijd zo'n hemdje onder mijn kleding, zodat ik het overdag met voeden ook zo doe.
Op www.babybutt.nl staan voedings nachthemden en pyjama's in alle soorten en maten en niet geheel onbelangrijk in alle prijssoorten. Was zelf ook op zoek naar voedingsnachthemden die niet te duur zijn.
Ik doe het gewoon simpel... Zodra mijn dochter wakker wordt trek ik mijn ochtendjas aan en ga haar halen. Ik neem haar weer mee terug naar mijn bed en ga daar tegen het hoofdeinde aan zitten met de dekens over mn benen. Ik draag simpele hemdjes of shirts met een wat wijdere hals dus die trek ik zo omlaag terwijl ik mijn ochtendjas nog steeds aan heb. Zo blijf ik lekker warm