Hallo allemaal, Ik heb van mezelf donkerblond haar en vanwege hier en daar een grijs haartje heb ik een tijd geleden goudblonde highlights laten zetten. Het zag er prima uit, niks op aan te merken. Vanwege uitgroei ben ik gisteren teruggegaan , maar de kapster heeft voorlopig geen tijd ivm vakantiedrukte. Aangezien ik hoogzwanger ben wilde ik niet op haar wachten en ben naar een andere kapper gegaan. Ik heb daar uitgelegd wat ik wilde en hij zei dat het helemaal goed zou komen en ik hem moest vertrouwen. Hij adviseerde me wel om iets lichtere highlights te nemen, want dat zou mij veel beter staan. Daar ben ik dus in meegegaan en heb nu zo'n spijt. Dit is het resultaat : sorry voor de gedraaide foto's. Wat vinden jullie hier nu van? En wat zouden jullie doen? Teruggaan is geen optie..ik heb contact opgenomen met dezelfde kapper en die snapt niet wat het probleem is. Hij vindt dat ik het juist moet laten zoals het is. groetjes boonie
tja echt mooi vind ik het niet maar het is niet dat je voor gek loopt ofzo toch? wat wilde je dan precies?
De bovenste foto vind ik mooi, de onderste niet. Sowieso als jij het niet mooi vind dan moet je terug gaan!
Op de 1e foto ziet het er leuk uit op de 2e foto lijken het veelste dikke plukken die zijn geverfd en niet gelijk. De kleur vind ik opzich niks mis mee ik vind het wel mooi staan zo bij elkaar
Foto 1 ziet er leuk uit, foto 2 vind ik minder. Kan ook door je kapsel komen omdat je het opgestoken hebt
Ik vind het opzich prima gezet? Alleen de uitgroei had je even bij moeten laten kleuren, dan had het er waarschijnlijk mooier uit gezien. De hele blonde plukken maken je eigen haar een beetje grijs bovenop je hoofd.
Ik zou echt wel terug gaan. De kapper kan vinden wat die wil maar als jij niet tevreden bent... Heb je toevallig een bon waar eventueel een stuk tekst op staat met garantie etc. (of de website). Dan zijn ze het namelijk verplicht. Het is bovenop ook vrij vlekkerig. Kan door de zw komen. maar het ziet er in ieder geval niet heel netjes uit.
Ik vind beide foto's mooi. Maar ik heb er ook geen verstand van of zo. Sowieso heb jij erg mooi haar vind ik
Ik vind de eerste foto ook heel mooi... Maar ik begrijp wat je bedoeld... Ik heb dit zelf ook vaak laten doen en ik stoorde me aan het zelfde. Toen zag ik eens bij een vriendin hele mooie dunnen plukjes gevraagd waar ze was geweest en dat was dus in belgie... En sinds ik het hier in belgie laat doen ben ik erg tevreden... Ik heb inmiddels een thuis kapster die ooit bij een van die kapsalonnen heeft gewerkt... Ze zet ze mooi... En veel goedkoper nu hihi... Maar. Wij werken ook voor ons zelf , ik vind klant is koning ... Je mag honderd keer terug komen... Ik zal de klant altijd helpen net zo lang tot deze tevreden. Is... Of het nu om 1 euro gaat of om 1000 dat maakt niks uit. Dus als ze je niet willen helpen zou ik er nooit meer terug gaan...
Op zich is het mooi alleen die op je kruin zijn te dicht op elkaar gezet waardoor het vlekkerig lijkt..
Ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen idee wat TS voor ogen had en in hoeverre het daarvan verschilt.
Zoals ik al omschreef wilde ik alleen de uitgroei van de goudblonde highlights even bij laten werken.
2e foto is inderdaad van bovenaf gezien. Ik heb nu dus nog steeds uitgroei en het valt nog meer op dan toen met de goudblonde highlights.
Wat vind je er niet mooi aan? Dat is me niet helemaal duidelijk. Dan kan ik wat gerichter meekijken, want hetgeen wat ik nu zie vind ik wel mooi.
Ik ben daar juist gisteren heengegaan vanwege de uitgroei en dit is het resultaat ! Nog duidelijkere uitgroei en nog een grijseffect ook