hahah zoals de soldaten dat doen. Plat op de grond en dan je met de armen vooruit trekken en de benen helpen een beetje mee. Maar je blijft dus plat. Mijn dochter tijgerde ipv kruipen
hahaha okee.. en hoe heet dat dan, als je kindje zit, maar met haar kont en benen naar voren schuift?
neee sorry hoor heel flauw. Ik geloof niet dat daar echt een naam voor is. Maar ik begrijp dat je kindje dat doet? Nou das toch heel knap voor haar leeftijd!
hahaha okee.. ja gisteren zat ze met papa op de grond, en toen wilde ze het konijn volgen die losliep, en toen deed ze dat dus effetjes.. maar weet niet of het toeval was of dat ze het vaker gaat doen..
Volgens mij heet dat gewoon billenschuiven? Althans, alle ouders van kindjes die niet gekropen hebben zeggen dat hun kindje billengeschoven heeft zeg maar
Billenschuiven heet dat inderdaad. Hier ook een uk die maanden heeft getijgerd, toen ging lopen en daarna pas kruipen.
Dus Soraya gaat billenschuiven meiss..?? knap hoor lijkt me een leuk gezicht om te zien... Ik spreek je gauw weer!! XxXxX
Billenschuiven heet dat geloof ik. Ik begreep dat meestal kindjes die heel vroeg zitten dat gaan doen ipv kruipen, omdat ze meer gewend zijn aan de 'zit-stand' ipv 'buiklig-stand'. Ik ken er ook een paar die dat deden, vond het altijd zo'n schattig gezicht