Opeens met z'n drieen in mijn lijf

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Portusje, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    een grapje wel, dat klop, maar vind een aantal reacties best storend om eerlijk te zijn, kan me voorstellen dat ze wegblijft.....

2. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    gefliciteerd meis :D.

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik denk dat haar wegblijven juist dit soort reacties uitlokt.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Sinds ze het bericht geplaatst heeft is ze hier niet meer geweest, dus ze heeft de reactie's nog niet eens gelezen.

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ik krijg ook een tweeling, maar dat zagen we toch pas echt met 9,5 weken hoor! Met 7 weken hadden we ook een echo en daar zagen we maar 1 vruchtje op. Natuurlijk kunnen ze dan achter elkaar liggen ofzo, maar om het al met 4 weken te weten, ...het lijkt me sterk.

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Wat zit iedereen hier ook zo op elkaar te letten zeg...Lekker boeiend...Idd niet zo negatief zijn naar elkaar toe..

Je kent het verdere verhaal er toch niet achter?

En dat je benieuwd bent hoe het nu zit oke, maar er zitten reacties tussen waarvan ik denk...Doe eens normaal!

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    Nou nou dames toch.. wat een gedoe.. De medische wetenschap is tegenwoordig al zover.. ze kunnen ook uit bloedonderzoek opmaken of je een jongen of meisje krijgt met 7 wk bijv. dus misschein hebben ze idd 2 vruchtzakjes gezien.. als er 2 zijn teruggeplaatst is ze dus zwnager van 2.. kan natuurlijk nog mis gaan maar daarom is het wel zo..

Ik snap overigens de reacties wel hoor.. ik keek ook meteen naar de banner en had zoiets van huh? hoe weet je dat nu al, maar om nu meteen alles in twijfel te trekken vind ik iets ver gaan, maar ieder zijn eigen mening..

Dat ze niet reageerd vind ik alleen maar logisch.. zou ik ook niet meer doen denk ik..

Meid gefeliciteerd.. en geniet ervan.

@OemHadaifa.. . mooi hoor die tekst onder je banner.. maar euh.. zou je voor vertaalster willen spelen? ben wel nieuwsgierig? hoeft niet hoor als je t liever niet doet...;)

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik wil het best vertalen hoor ; ). Helaas is het in het NL te lang als onderschrift, anders had ik het in het NL geplaatst.

Waarlijk, Allah neemt wat van Hem is en wat Hij geeft is van Hem. En voor alles heeft Hij een tijd bestemd. Dus wees geduldig en vertrouw op Allah.

Dit wordt meestal ook gezegd als condoleance onder moslims.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Gefeliciteerd!

Share This Page