gewoon uit nieuwsgierigheid. ik wordt opeens misselijk van koffie en thee ???? soort vies weeïg gevoel.. symptoom ?? enige ervaringen ? ik drink trouwens niet teveel 2 kopjes koffie en 2 kopjes thee en vaak rooibos. xx
ja het kan.. al begon het bij mij ietsje later. rond de 6 weken ongeveer had ik echt helemaal nergens meer trek in en werd ik overal misselijk van! Nu heb ik mijn eetlust weer terug maar er is 1 ding waar ik de verpakking niet eens van kan zien: Pringles chips... zo raar! was er eerst gek op maar kan het niet meer verdragen. Had nog een bus in de kast staan, nou die isweg hoor, brr. xx
ik kan wel een kopje koffie drinken maar niet te veel hihih hier begint sinds een paar dg de ochtenmisselijkheid dacht wel even dat dat niet zou komen maar helaas
hey jammer voor je dat het niet is weg gebleven maar ja volgens mij ontkomt haast geen vrouw eraan. ik heb het zins 5 dagen dat koffie en thee verkeerd valt, zelfs als ik er voor eet. moet nog een paar daagjes wachten tot ik kan testen , laten we maar hopen dan
heb hele hard tepels hahahah en voor de rest dus weeïg gevoeld is extra spannend voor mij want ik moet het echt snel weten deze maand want ik moet eigenlijk met spoed onder de scan met mijn gezicht. anders moeten ze wachten voor 9 maandjes. ik heb een extra vroege test meegekregen van de arts en die mag ik morgen proberen
ik had t ook bij ale 4.. ik ben een echte koffieleut en koffie maar na 1 kopje was ik al niet lekker meer..
Ik was niet echt misselijk van koffie maar het weeige gevoel herken ik zeker. Ik was echt koffieverslaafd en dronk zo'n 10 koppen per dag. Zo'n 3 dagen voor mijn NOD had ik helemaal geen trek meer in koffie maar ik dwong mezelf het wel op te drinken (krijg nl hoofdpijn als ik plots stop). Ik werd dus niet misselijk ervan maar het smaakte me ook niet. Ik dacht niet aan zwangerschap omdat we al heel lang bezig waren, maar het had dus wel een reden Vanaf week 6 wordt ik ook echt misselijk van koffielucht alleen al. Thee kan ik prima verdragen en is een goed alternatief geworden. Succes hopelijk betekent het voor jou een teken!
Sinds een paar dagen word ik overal weeig van, eten, niet eten, koffie...... Gelukkig weinig overgeven maar verder voel ik me de hele dag weeig tegen misselijk aan. Voordat ik zwanger was, dronk ik de hele dag door koffie en van te voren dacht ik dat het heel erg afzien zou worden om nog maar weinig koffie te drinken. Nu drink ik ´s ochtends en ´s avonds 1 beker. Gisteren was ik zelfs misselijk van de ochtend koffie, waarschijnlijk was de koffie te sterk.
Normaal lust ik geen koffie, maar nu wil ik wel een paar koffie drinken.. En zwart koffie is ook goed tegen misselijkheid.. bij mij iigwel