Help: Bruin verlies rond 3,5 wk zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinderr, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD, maar heb de afgelopen 2 dagen al positief getest. Ik heb alleen sinds gisteren bruin verlies, en ben daar niet erg gerust op! :( Ik ben bang, dat ik uiteindelijk toch ongi ga worden.
    Hebben meer mensen hier last van (gehad)??

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Daarom adviseren ze ook om pas op je nod te testen. Ik hoop voor je dat het gewoon goed gaat.

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bruin verlies is de eerste weken heel normaal (ook al blijft het voor je gevoel altijd een beetje eng).
    Zolang het niet helder bloed is hoef je je geen zorgen te maken.
    bruin = oud

Als je je toch heel erg zorgen maakt kun je gewoon de vk bellen.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Vlinderr: ik snap even iets niet...

Je hebt op 22 maart een IUI-behandeling gehad en je test nu al positief?
    Heb je ook een Pregnyl-prik gehad? Houd je er dan wel rekening mee dat je dan ook vals positief kunt testen door de Pregnyl?

Ze (de gynaecologen) adviseren daarom altijd om pas 14 dagen na IUI te testen namelijk!

Dat bruinverlies kan helaas dus ook heel goed duiden op een ongi. En je positieve test kan komen door de Pregnyl.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb Ovitrelle gespoten (soort Pregnyl). Dit was afgelopen zondag al uit mijn lichaam!
    Ik test al 4 dagen positief, en vandaag was er duidelijk een dikkere streep zichtbaar! :D Ik ben dus Zwanger, maar ben nog niet helemaal gerust op die afscheiding! Ik kan het met een inlegkruisje af, maar heb toch mijn twijfels. :(

6. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@Vlinderr, gefeliciteerd! Wat geweldig dat je IUI geslaagd is. maak je geen zorgen om dat bruinverlies. Toen ik zwanger was van mijn jongens (10 en 11 jaar geleden) had ik dat ook en dat bruinverlies hield toen vanzelf op. Heb ook al heel veel berichten gelezen van zwangeren die dat hadden en bij de meesten stopt het. Je kunt het later ook nog krijgen en ook dan moet je je geen zorgen maken, bruinverlies is oud bloed en kan geen kwaad. Geniet ervan meid!

7. Tinkerbel80

Bij mij was bruin altijd een slecht teken. Ik ben zelf ook zwanger geworden door IUI en de keer dat het raak was had ik juist geen bruin verlies. Grappig dat het bij jou net andersom is. Gefeliciteerd!

8. Tinkerbel80

O ik zie ineens je onderschrift staan. Is het doorgebroken? Dan denk ik toch dat de meiden gelijk hebben en dat je positief getest hebt nog door de ovitrelle aangezien je toch al een paar dagen voor je nod een positieve test had.

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    De Ovitrelle was vorige week zondag al uit mijn lichaam! Heb toen ''uren'' zitten turen op die test, maar geen enkel streepje zichtbaar!!!

Gisteravond is het bij heel iets bloed gebleven. Nu weer ''gewoon'' bruinverlies. De test van vanmorgen was weer dikker! :D zie foto: (zijn beide van de ochtend rond 11:00 uur, en geen ochtend urine)
    Denk dat het een innesteling is! laten we dat maar hopen!

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had ook bruinverlies in de maand dat het raak was hoor! Dus dat kan heel goed, komt dan door de innesteling. En ik zie dat je test weer duidelijker is geworden, dus een voorzichtig gefeliciteerd! :)

11. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Nou, ik zou niet twijfelen hoor, dat ziet er toch hartstikke goed uit! Die test wordt keurig netjes in rap tempo donkerder. En, nogmaals, dat bloed/bruinverlies komt echt zo ontzettend vaak voor, dat zegt helemaal niks. Ik kom hier nu al jaren en heb dit zo veel vaker gelezen.
    Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

12. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Hier ook 1tje !

Ik heb ook R0ze-bloedverlies al 3 dagen !

ik had 2 dagen geleden getest, na 2 uur zag ik een streep:$

Streep is wit, maar wel heel erg duidelijk..:(

Ik denk toch dat ik niet zwanger ben..:)

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Gonca...Ik zie wel een streepje, hoor! Wanneer is de NOD?? Ik hoop voor je dat het raak is!

@BabsieG...Je stelt me wel wat gerust. Thx! :)

14. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Meid ik weet niet wanneer mijn nod is, (ik ben onregelmatig)

Ik denk dat ik morgen weer ga testen.

15. music4life

music4life Niet meer actief

ik had 1 dag na mn bloed verlies een pos test... daarna volgde de rest,,heb je veel buikpijn,of kramp?

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Misschien kun je er een clearblue test aan wagen met indicator? ;) Lastig idd! Ik zou morgen nogmaals testen. Ik hoop voor je dat de streep ook steeds dikker wordt! De kv.testen zijn ook best gevoelig. Ik had 5 dagen voor mijn NOD al een posi test. De test bleef nog twee dagen hetzelfde, en daarna werd ie steeds positiever.

17. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    nee ik heb geen buikpijn of kramp. Ik ga morgen testen, maar ik denk toch dat hij negatief is:(

18. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Dames, een streep is een streep, gefeliciteerd alvast (voorzichtig dan)

Ik ben zelf ook zwanger geworden via IUI en bij mij was bruinverlies ook een slecht teken. Grappig idd hoe dat bij iedereen dus anders is. Ik had overigens bij mijn 1e zwsch ook bruinverlies, maar dat liep niet goed af. Toch zegt dit niks hoor, het is bij iedereen weer anders. Zolang het niet helderrood is, hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.

Ik zou alleen in het vervolg niet zo vroeg testen. Als je test op dag 14 of 15, dan weet je zeker dat de uitslag je niet voorliegt. posi is dan altijd posi. Ook heb je minder teleurstelling als de zwsch afgebroken wordt voor de 4de week, wat vaker gebeurd dan je denkt. Je denkt dan gewoon ongi, en anders heb je een vroege MK, dat is moeilijker te verkroppen.

Ik duim in ieder geval dat het goedkomt, ook met Gonca; streep is streep meid! Bij mij was ie op dag 14 echt bijna niet te zien, maar hij was er wel!

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vandaag mocht ik officieel testen, en de test was dik positief!!! Morgen bellen met het zh en hopen dat het bruinverlies niet erg is.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gonca: na twee uur een streep? Sorry maar volgens mij moet er binnen 5 of 10 minuten al een streep staan. Staat die er dan niet ben je niet zwanger. Een streep na 2 uur is vaak een indrogingslijntje.

Vlinderrr: gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina