hallo allemaal ik ben al een tijd bezig om zwanger te worden. zonder resultaat.... nu ben ik ong. 2 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest.. ( 22/03 was de 1e dag) maar nu heb ik sinds 3/4 dagen een soort afscheiding bij het afvegen. het is niet veel.. maar wel slijmerig (sorry voor de details) soms roze, soms bruinig, en soms lichtrood.. en ik heb nu een beetje buikpijn in mijn onderbuik. kan dit een innestelbloeding zijn? en zo ja, wanneer zou ik dan kunnen testen? iemand ervaring hiermee? liefs
Het klinkt meer als een eisprong, je kunt daarbij ook een ovulatiebloeding hebben. Voor een innesteling is het eigenlijk nog te vroeg als je ongeveer op cyclusdag 14 zit. De innesteling is 7-10 dagen na je eisprong. Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Je kunt twee weken na de eisprong testen, op de dag dat je ongesteld moet worden.
nou dan heb ik het verkeerd berekend.. mijn laatste menstruatie de eerste dag was 22 maart... dus 15 april de dag van mijn berichtje, zat ik op dag 24 van mijn cylus, ik zit nu op nod, en ben dus niet ongesteld geworden... wel heb ik al een week lang elke dag een slijmerige afscheiding, van helderrood, tot roze, tot bruin.. ik zou vandaag al kunnen testen.. maar een innestelbloeding die meer dan 1 week duurt? is dit mogelijk? anders denk ik dat het wel verstandig is als ik langs een arts ga... groetjes
Als je vandaag op NOD zit dan zou je dus officieel vandaag al kunnen testen. Ik persoonlijk zou wachten tot morgen omdat je dan (indien je dus niet ongesteld wordt voor die tijd) echt overtijd bent! Heel veel succes!
dankje! ja ik denk persoonlijk ook dat ik morgen (vroeg) een test ga doen.. wel spannend hoor maar tegelijkertijd maak ik me wel zorgen om het lichte bloedverlies wat nu al een week en 1 dag duurt.. niet dat het erg veel is.. maar toch wel elke dag een beetje..
Als het je menstruatie zou zijn geweest dan zou je toch normaal ongesteld moeten zijn en niet maar een ietsiepietsie beetje de afgelopen week..... Houd moed!
nee precies, het is ook geen ongesteldheid, maar omdat ik eerder zwanger ben geweest.. en het toen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.. begon ik ook te bloeden, en moest ik uiteindelijk in het ziekenhuis op worden genomen.... dus nu vraag ik me af vanwaar ik dus een beetje bloed verlies.. want ik me achterhoofd maak ik me wel zorgen dat het misschien weer mis is..... alhoewel ik toen wel veel heftiger bloedde.. en het nu meer slijmerig is.
@Kreeftje. Ik zou ook morgenvroeg een test er tegenaan gooien. heel veel succes En houd moed veel liefs
Knap van je dat je kan wachten tot morgen, hihi ik zou dat echt NIET kunnen. Hoop voor je dat het raak is Liefs Miems
badankt! hihi.. nee ik kan eigenlijk ook niet wachtten... stiekem wil ik er vandaag al een doen... maar 1 dagje langer wachtten moet me wel lukken liefs kreeftje
@ kreeftje, ik vind het heel knap van je dat je tot morgen kunt wachten met testen hoop voor je dat ie morgen van de test afknalt!