mijn zoontje was eerst altijd een hele makkelijke slaper. Ik legde hem in bed en hij was meteen stil en viel zelf lekker in slaap. Tegenwoordig is het een groot drama. Zodra ik hem in bed leg is het brullen en moet ik minstens een halfuur/3 kwartier bij hem blijven en hem op mn pink laten zuigen en/of steeds weer het speentje geven totdat hij langzaam moe wordt en in slaap valt. Het is geen sprongetje want dit is nu denk ik al een maand zo.. is dit een periode die vanzelf over gaat? en wat kan ik eraan doen? ik wil hem niet laten huilen..
Ik heb werkelijk geen idee! Maar ik wil je sucses wensen en ik zal aan je denken. Hopelijk krijg je snel een reactie waar je wat aan heb. groetjes Janna
Bij mij is het precies hetzelfde, maar helaas heb ik geen oplossing voor je. Kyra houdt ervan om lang uit te slapen tot een uur of 11.00 (natuurlijk wel met voedingen tussendoor. En overdag slaapt ze misschien een uurtje bij mij aan de borst. Haar in bedje leggen was geen succes want dan ging ze heel hard en ontroostbaar huilen, en kwam er nog niets van een middagdutje. Ze gaat nu wel haar avondbedtijd van 21.00 naar 20.00 verplaatsen, om aan haar slaap te komen. Ik heb geprobeerd haar eerder uit bed te vissen en dat voor ongeveer een week, maar dat vond mijn meisje geen succes.
hmm lastig is dat he... Daan slaapt verder heel goed hoor ALS hij dus eenmaal slaapt... ik leg m ook zo rond 8 uur op bed en dan slaapt hij vaak tot 6/7 uur sochtends. maar ja niet geweldig (vooral overdag) als je steeds een uur kwijt bent met hem in slaap proberen te krijgen en hij maar 3 kwartier slaapt hoop dat het bij jou ook snel beter gaat!