Niet meer op de arm willen liggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door priscilla1982, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinds twee dagen als ik mijn dochtertje gevoed heb wil ze daarna niet meer bij me op de arm liggen. Ze begint dan keihard te huilen. Als we haar in een andere houding zetten, bijvoorbeeld tegen de knieen aan, dat ze half ligt gaat het even goed, maar is er dan ook weer flauw van. Ook tegen de schouder aanhouden heeft geen zin, dan begint ze ook gauw te huilen. Tijdens de voeding is er geen probleem, zowel bij borstvoeding als bij flesvoeding niet. Enig idee wat dit kan zijn?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    heeft ze misschien toch last van krampjes?
    Ik kan het moeilijk inschatten uit je beschrijving, maar ik zou vooral wat verschillende houdingen uitproberen, kijken waar ze het beste op reageert. Als mijn dochtertje kramp had, was geen enkele houding écht goed, maar de ene was minder erg dan de andere. En ze vond het vaak fijn als ik dan met haar rondliep ipv stilzat. Dus da's misschien ook het proberen waard.
    Nou ja, succes ermee, ik hoop dat het snel beter gaat!

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Zou ze misschien gewoon nog wat honger hebben?

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zes weken is wel de leeftijd dat bijna elk kindje last krijgt van krampjes geloof ik. Lena heeft er bijna geen last van gehad, behalve rond de zes weken. Heb haar toen o.a. Cinababy gegeven en rooibosthee. Hoe doet ze als ze huilt? (kwa lichaamshouding enzo?)

Heb je geprobeerd om haar zo: http://members.home.nl/vroedvrouw-ingri ... e/hapt.JPG vast te houden? Schijnt ook te helpen bij krampjes, mocht dat het euvel zijn.

Ook is er een sprongetje met zes weken. Lena vond toen ook he-le-maal niets leuk, behalve eten en rondgedragen worden overal heen. Ging na een dag of 5 weer over.

In elk geval heel veel succes, hopelijk kom je er achter wat het is, en / of gaat het snel over!

5. Dank je. Ik zal deze houding zeker proberen. Misschien dat ze dat wel wil.

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    komt bij mij ook over als dat ze nog honger heeft.
    maar krampjes kan natuurlijk ook!

Deel Deze Pagina