Hallo allemaal! Ik heb sinds vanochtend ineens een vreselijke pijn in mijn onderbuik, echt stekend! Het trekt door naar beneden en voel steeds de aandrang om te gaan plassen. Er komen dan kleine beetjes uit en doet erge zeer! Kan dit een blaasontsteking zijn? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen van de pijn Het is best erg!
dat zou best een blaasontsteking kunnen zijn ik zou als ik jou was even jou urine naar de ha brengen liefs
Ik zou als ik jou was ff de HA of VK bellen, gelijk maar even je urine laten onderzoeken. Sinds vorige week kampte ik ook met buikpijn en zelfs pijn uitstralend naar mijn rechter flank. Blijk nu een nierbekkenontsteking te hebben en zit nu aan een antibiotica kuurtje voor een week. Succes!
Ik denk dat het inderdaad blaasontsteking is; dat voelt namelijk anders aan dan als je niet zwanger bent. Ik had dat ook een paar keer, en had -kleine beetjes plas -stekende pijn in onderbuik -voortdurend harde buiken Als er ook jeuk bij komt kijken dan kan er eventueel ook nog een vaginale schimmelinfectie bij zitten. Een branderig gevoel bij het plassen kan daar ook van komen (kloofjes door schimmel). Dat was bij mij tenminste zo. Dus ik zou zeker niet wachten met een plasje naar de ha brengen.