Aghhh geboortekaartje!

Discussion in 'Zwangerschap' started by mupet, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames..

ik heb echt alle mogelijke site's volges mij al bekeken via internet op zoek naar een leuk geboortekaartje voor ons aankomend mannetje.

via google heb ik weet ik het hoeveel site's gezien en doorgestruind maar tot nu toe nog niet echt een leuk kaartje kunnen vinden!

Ook is het zo dat mannetje lief en ik best een verschillende smaak hebben...

aghh wat is het moeilijk zeg! en bij de eerste vond ik het helemaal leuk om het uit te zoeken en te doen (ging ook een stuk sneller) maar nu voelt het meer als een opgave waar ik toch wel binnenkort voor moet zorgen dat het gedaan word...

maarja.. iemand dus nog Echt leuke site's ??

zowiso willen we geen foto op het kaartje :)

alvast bedankt en ik hoop dat er wat tussen zit!

2. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

Apr 15, 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kaartje komt van Hipdesign... Niet echt de goedkoopste geloof ik maar ik was helemaal weg van het kaartje die we hebben gekozen.

Ik houd vooral van drukke, kleurrijke kaartjes dus dat is wel iets wat je leuk moet vinden natuurlijk.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Je kan ook naar een drukker toe gaan, die hebben boeken vol met kaartjes. Dat is veel overzichtelijker dan al die site's en kaartjes zien er in het echt toch vaak anders uit.

Misschien is dat de oplossing?? Succes!

4. angela87

angela87 Actief lid

May 13, 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    wij kwamen er ook niet uit en toen had ik een kaartje gevonden en vond heme cht veelste duur!
    ga geen 2 euro per kaart betalen en dan ook nog eens 80 euro druk kosten vond ik echt te gek

dus ben zelf gaan knutteselen op de pc en heb zelf een geboortekaartje gemaakt

dit heb ik ook bij me 1ste dochter gedaan en nu dus weer
    over 8 weken ongeveer mag die verstuurt worden:D

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

Jan 4, 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik heb me eigen geboorte kaartje ontworpen en laten ontwikkelen en ook laten afdrukken

en intotaal heeft het met voor 50 kaarten alles bij elkaar 100 euro gekost

ik vond de sites helemaal niet leuk het was allemaal te druk en fel en te opzichtig
    en als het wel leuk was was het ontzettend duur

dus ik zou zeggen laat je fantasie spreken en maak je eigen kaart en laat hem afdrukken
    En maak vooral gebruik van de ontwerpgeniussen die je in je vriendenkring misschien hebt of misschien kennen je vrienden wel iemand die dat voor de lol wel wilt doen

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ga naar de drukker. Heb ik een leuk kaartje, ongeveer 80 voor 250 euro. Wel duur maar ik ga echt niet bezuinigen op het kaartje van mijn zoontje! Is wel zijn eerste visitekaartje ;)

7. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reacties dames

De kaartjes uit die mappen vinden wij eigenlijk nooit leuk en heb die ook al via internet al gezien, dus dat word hem niet

Ben zelf ook niet crea maar forumvriendinnetje wil wel wat ontwerpen. Dus ga het haar zeker vragen want anders komen we er niet uit denk ik hahw

Iniedergeval Thnx dames! En nog andere sites/tips zijn welkom

8. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Is sippa mischien iets?

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

10. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik maak hem zelf. Heb ik met de trouwkaarten gedaan en nu weer met de geboortekaartjes. Duurt nog even maar ik kan iig rustig beginnen met het maken van de layout in office. Ik vind de kaartjes van websites en drukkers ook niet zo leuk zeker omdat het vaak 13 in een dozijn kaartjes zijn en ik mijn eigen orginele kaartjes wil.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    hier zelfde probleem.. zit al dagen te zoeken naar kaartjes op internet en hebben ook mappen van de drukker..
    we weten niet zo goed wat we willen,en moet wel leuk blijven met prijs. hadden leuke gezien maar 1,81 ex drukkosten vind ik beetje duur

12. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik doe inspiratie op, vind bijv hipdesign erg leuk,maar geef er dan een eigen draai aan.
    Wij hebben ze vorige keer latenj afdrukken bij fotofabriek, dan moet je het ontwerp in pdf formaat doorsturen (wij kennen iemand die ons ontwerp daarin kan maken,dus dat is handig) en dan drukken zij het af. Zeer goed resultaat gehad vorige keer, gaan we nu ook weer doen.
    Wij waren kwijt: 95 euro voor de 100 kaartjes te laten afdrukken,enveloppen en verzendkosten ziijn bij deze prijs inbegrepen, zeer goede prijs dus!
    En heel mooi resultaat..maar je moet dus wel zelf het ontwerp in pdf aanleveren enzo.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hebben het kaartje van www.babyfactory.nl (die staan niet in de boeken volgens mij) maar zijn heel leuk vinden we. Voor Emma hadden we de kaarten daar besteld en supergoede en snelle service. Nu ook weer daar een kaartje besteld

14. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

heel origineel: gribbeltje.
    Echt mooie kaarten en kan zelfs persoonlijk worden aangepast.
    Wij hadden ze niet, te duur, maar o zo mooi.

15. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben ons kaartje bij babygrafix besteld. En daar gaan we nu de kaart voor de tweede ook bestellen.

16. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Geboortekaartjes bestellen bij Skip & Coco
    Deze meid ontwerpt haar kaartjes helemaal zelf en kan het ook nog eventueel wat aanpassen naar wens. Dus misschien zit hier wat bij.
    Succes met zoeken, want het is niet eenvoudig.

17. noralie

noralie Actief lid

Feb 18, 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Ik heb ons kaartje ook zelf ontworpen en doe dat ook voor anderen. Als je meer wilt weten: Wonderful Wedding

18. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, thnx voor jullie reactie's

ik heb nog ff de site's bekeken die jullie gezegd hebben, de meeste had ik al wel gezien maar een paar ook niet..

helaas daar ook nog niet echt iets naar onze smaak gezien.. pff wij zijn gewoon heel moeilijk denk ik;) hahah

moet binnenkort maar eens kijken om zelf iets te ontwerpen o.i.d. haha

19. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem en nu eindelijk wat gevonden bij Cardarth .. succes!

20. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik maak men geboorte kaartjes zelf:) zal als die klaar is foto neer plaatsen

Share This Page