nog even dan word ons meisje 3 maar geen idee wat ik wil geven, uiteraard gevraagd en ze wil een hond en een muis (levende dieren) niet echt een optie.. speelgoed heeft ze al zoveel wat gaven jullie aan een drie jarig meisje?
Een speelgoedset uitbreiden? Fiets? Step? Zwembad? Tiptoi? Toet toet auto of de meisjesvariant daarvan? (komt even niet op de naam). Keukentje? Verkleedkleding? Waterspeelgoed? Zoekboek? Je ontkomt er denk ik niet aan dat de kinderen speelgoed krijgen voor hun verjaardag. Daarom zetten wij voor hun verjaardag weer een hele bups, waar ze niet meer mee spelen, op Marktplaats.
Poppenhuis met van die kleine poppetjes willen wij haar gaan geven. Spelletjes Prentboeken Knutselspullen Vind het zelf ook erg lastig
Mijn dochter wordt binnenkort ook 3. Ik zou het ook echt niet weten. Ja, doeltjes en een nieuwe voetbal, maar verder kom ik niet. Ik denk dat ze zielsgelukkig zou zijn met een aanmelding bij de plaatselijke voetbalclub, maar dat is hier geloof ik vanaf vier jaar. Lastig is het vooral ook omdat dochter niet echt een voorkeur heeft voor iets. Misschien ook maar een switch n go dino . Zijn haar broers helemaal gek van.
een tamagochi misschien? vooral omdat ze graag een diertje wil.. dl wil ook graag een huisdier zoals een konijntje ofzo maar dan moet je er eigenlijk weer minimaal 2 omdat het groepsdieren zijn.
Hoi, Ons meisje is net 3 geworden. Hier ook heel veel nagedacht. ROnd deze leeftijd begint vaak het rollenspel en dat blijft wel tot een jaar of 9 belangrijk in het spelen. Daarom hebben we haar playmobil gegeven. Het is een groot succes! Ze kan er uren mee spelen en het is goed voor haar sociale ontwikkeling. Ze speelt na wat we gedaan hebben bijvoorbeeld en hiermee verwerkt ze ook haar dagelijkse bezigheden. Ook kom je erachter hoe ze bepaalde dingen ervaart. Het roze vrouwtje is mama bijvoorbeeld, het blonde meisje is ze zelf en ze heeft ook de andere poppetjes namen van vriendinnetjes gegeven. Heel erg leuk! Ook makkelijk uit te breiden als anderen geen idee hebben voor een cadeautje: geef wat playmobil.
Onze dichter wilde toen ze 4 werd maar 1 ding. Speelgoed hoefde ze niet... Ze wilde een vis. Inmiddels is ze bijna 8 en ze is nog ateeds gek op dr vissen. Ze wil dit jaar voor haar verjaardag maanvissen voor erbij in het aquarium.
theater voorstelling van Woezel en Pip? Of Zandkasteel? Abonnement of dagkaartje Ballorig. Uitstapje naar Bioscoop (er zijn kleuter/peuter voorstellingen) . Verkleedkleren Spelletjes serviesje
Onze dochter wordt 3 in september en vind het ook erg lastig! Arme kinderen hebben zo weinig ze is dol op playmobil en dieren dus ik denk dat het iets van playmobil gaat worden, is altijd leuk om uit te breiden.
Je kunt ook niet echt te veel playmobil hebben. Althans.. Niet om te spelen. Wel om op te ruimen natuurlijk
Beer is afgelopen week 3 geworden, en heeft gekregen; Een echte grote jongens fiets met zijwieltjes Playmais klei kleurboeken blaasstiften wascokrijt stempels Memo bord met magneten Memory en domino Disney dvd's Houten puzzels Handdoek en washandje van planes (zo simpel, maar hij is er gek mee!) En een wereld natuur fonds abonnement (echt een aanrader!)