nieuw schema

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door dorisn, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    afgelopen maandag is de wijkverpleegkundige (van cb) bij mij geweest omdat het allemaal niet heel soepel loopt.

na een tijdje gepraat te hebben kwamen we tot de conclusie dat daymian zn 6flessen (6x 120cc) nog echt nodig heeft.
    omdat ik redelijk wat te verwerken heb gekregen al tijdens mn zwangerschap vind zij het belangrijk dat daymian snel gaat doorslapen (voor zover je dat in de hand hebt).
    ze raadde aan om de 6flessen overdag te gaan geven en dan te kijken wat ie snachts zou doen.
    ik mag (op aanraden van cb) als hij snachts komt gewoon een nachtvoeding geven.

gisteren gestart met het nieuwe schema, dus om 7uur 1ste gegeven en om 22uur de laatste.
    vannacht was het 3.30 (ipv 3.00 of eerder), ik heb hem zn speentje gegeven om te kijken of ie honger had of alleen zuigbehoefte.
    meneertje en ik zijn weer lekker gaan slapen en om 4.30 werd ie weer wakker en heeft toen zn 1ste fles van vandaag gekregen.

ik ben hier al zo blij mee!!!
    ik had totaal niet verwacht dat het iets zou uitmaken, maar blijkbaar wil hij gewoon de totaal hoeveelheid en niks minder.
    nu hopen dat dit doorzet en dat het niet weer een eenmalige actie was.
    tis nog even puzzelen met de tijden, maar dat komt goed.

ik wilde dit even met jullie delen, op deze manier wordt het allemaal een stuk makkelijker.

liefs doris.

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Wat heerlijk he? Nu zal hij vast gauw gaan doorslapen. En jij ook!!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    helaas was het afgelopen nacht weer drama.
    om 2uur begon het en om 2.30 was ik het al zo zat dat ik hem bij me heb genomen, alleen dan was ie stil.
    het was dus geen honger, maar hij wilde geborgenheid (denk ik).
    tot 5uur heeft bij me gelegen zonder te huilen (ik nauwelijks geslapen natuurlijk) en toen was het echt een honger huiltje en heb ik hem de fles gegeven.
    vandaag is ie ook erg onrustig, weet ff niet zo goed wat er is en ik hoop van harte dat ie vannacht wel weer redelijk slaapt.

morgen is het gelukkig zaterdag en mn man gaat er vannacht dan ook uit voor hem.
    dit doet ie door de weeks niet omdat ie gewoon moet werken en dus niet oververmoeid kan zijn.

liefs doris

Deel Deze Pagina