opeens niet meer doorslapen

Discussion in 'Flesvoeding' started by kris8, Aug 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat fijn dat het slapen zo goed ging!
    Ik weet niet of ik bel, ik heb laatst ook gebeld en toen was het nog ruim drie weken voor de afspraak en zei die assistente al dat ik al bijna een afspraak had dus dat ik eerder niet kon komen. Maar na lang 'zeuren' heeft de ka toen toch gebeld twee dagen later.
    Dus wie weet wat ik nu weer te horen krijg..
    Nog twee weken wachten dan maar of als ik het spuugzat ben.
    Ik heb gisteravond en vanochtend geen pap gegeven en ze heeft eindelijk weer goed gepoept en ik heb de flessen opgehoogd tot nu toe naar 210x7. Ben benieuwd.
    Behalve de fles van vannacht die was gewoon 180x6.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    En hoe is het vannacht gegaan?
    Emma werd om 3.15 wakker en wilde een fles, die heeft ze voor de helft gedronken en ging na wat pruttelen en een mega boer weer slapen.

3. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    durf het bijna niet te zeggen, maar Sanne heeft tot 08u geslapen vanochtend. We hebben de papfles wel vermindert, minder schepjes rijstebloem. Ontlasting is ook weer normaal ... geen idee of dat t was, maar het gaat goed zo !

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat fijn!
    Hoeveel flessen krijgt ze nu dan?
    Hopelijk is deze fase snel voorbij want ik ben doodop, en ik weer dat ze nog klein is enz maar ik loop ook met een depressie dus ik heb m'n rust heel hard nodig..

5. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Hoe oud is jou kindje ? Oh wacht ik zie het al.. van 18 april..

Sanne krijgt nu 5 flessen van 180+6 en door de laatste 1 eetlepel rijstebloem. Ik probeer haar overdag wat langer wakker te houden en maak haar voor de laatste voeding op tijd wakker. ( voorheen deden we dat vaak pas als we gingen slapen, maar doe het nu gewoon na 4 uur ookal is het dan nogmaar 22u ofzo ze heeft dan wel de langste slaap in de nacht. Anders sliep ze soms van 18 tot 00u en dan de laatste fles, maar de keer daarna kwam ze dan alweer na 4 uur. Nu maak ik haar dan zegmaar om 22u wakker en slaapt ze daarna dus de laatste 2 dg tot ongeveer 07u. Gisteravond haar ook wel voor het slapen in bad gedaan.
    Ik hoop dat het snel voorbij is voor je ! Bij mij heeft het zo`n 2 weken geduurd.. en ik geloof ook niet dat we er al zijn hoor. Als ze over 2 wk nog doorslaap geloof ik het pas.. !

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    daymian is dan wel een stuk jonger maar wij geven de laatste fles juist meer zodat hij het wat langer uithoud snachts.

bij alyssa gaven we op een bepaald moment overdag 150+5 en de laatste fles 180+6.

het schijnt trouwens een fabeltje te zijn dat babys gaan doorslapen van een papfles.
    bij het ene kindje is het net het laatste zetje voor het doorslapen en bij het andere kindje haalt het niks uit wat je doet en slaapt pas (veel) later door.

misschien is het een fase (al schiet je daar niks mee op) en gaat het binnenkort weer beter.
    ik houd mezelf altijd voor dat zoiets maar tijdelijk is al weet je nooit hoelang dat tijdelijk is.

sterkte met de gebroken nachten.

liefs doris

Share This Page