opeens niet meer doorslapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ons zoontje is nu 3 maanden. We geven hem altijd rond half elf/elf uur zijn laatste fles. Normaal sliep hij dan door tot ongeveer 5 uur.
    De laatste dagen werd dit steeds vroeger met als hoogtepunt vannacht; hij kwam al om 3 uur. Eigenlijk hoe het overdag ook gaat, na 4 uur.
    Daarna kwam hij om 7 uur.
    Hij dronk ook echt een fles van 180+6 leeg en had dus enorme dorst....
    Kan dit te maken hebben met het sprongetje dat rond de 3 maanden is?
    Het vervelende hiervan is dat mijn hele voedingsschema weer in de war is, want hoe ga ik nu 5 flessen van 180+6 geven als hij er om 7 uur al 2 heeft gehad:( Dat wordt weer puzzelen...

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

onze dochter heeft er ook last van gehad,
    ze sliep altijd tot minimaal 5 uur en soms 6 uur,

daarna werd ze rond 3 uur opeens wakker..... wij gaven haar nooit meer dan een half flesje, ze kan namelijk gewoon heel goed zonder , dus we gaven een half flesje zodat ze daar mee kon doen tot de normale tijd van 6 uur,

na een weekje er weer snachts uit te moeten slaapt ze de hele week nu alweer tot minimaa half 7 en vaak zelfs 7 uur

ik denk dus sprongetje

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hier begon dat ook rond die tijd en we zijn er nog niet helemaal uit... Pfff heel vermoeiend. Maar Tycho heeft geen honger. Speentje erin en dat is voldoende om hem weer een uur of 2, 3 te laten slapen. Als ik hem een fles geef drinkt hij dat niet op en wordt zelfs een beetje boos van dat gedoe van op mn schoot drinken enz enz.

Liefs

4. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    maar hij heeft juist enorme honger, zo raar.
    Normaal slaapt hij dus tot een uurtje of 5 en dan voldoet een fles van 120+4...:(

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij hebben dat hier ook net gehad, ineens rond 5 uur wakker worden en het werd steeds vroeger. nu heeft ie weer 2 nachtjes door geslapen. ik heb zijn bedje anders neer gezet, had ooit ergens gehoord dat dit kon helpen. en sindsdien slaapt ie dus weer goed, dus dat kan je ook proberen. en verder gaf ik mijn zoontje s'nachts dan maar gewoon een flesje, niet een volle maar een klein beetje dat hij het kon redden tot de eigenlijke eerste fles.

6. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ik had vannacht ook een klein flesje gemaakt (90 +3) alleen toen hij het op had, was hij nog lang niet verzadigd (was nog aan het zoeken).
    Toen heb ik er nog maar een gemaakt van 90+3 en die had hij ook binnen no time op (sneller dan dat hij overdag drinkt); hij had hem dus echt wel nodig.
    Nou dacht ik 'die blijf wel even weg' , maar om 7 uur had hij alweer erge trek:(

Deel Deze Pagina