Opeens niet meer kunnen staan !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corrievan, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrievan

Corrievan Actief lid

26 sep 2007
    139
    0
    0
    Vanochtend schrokken wij heel erg. In de box gaat ze altijd gelijk staan. Nu probeerde ze het keer op keer, maar zakte door de beentjes heen.

Ze is al een aantal dagen ziek. Vorige week 39 koorts en nu ongeveer 4 dagen diaree. Ik heb de dokter al gebeld. De assistente had gezegd dat ze misschien wel zwak is door een virusje. Ik kon pas half 12 terecht bij de dokter !

Wij maken ons veel zorgen. Wij zijn bang voor verschijnselen van verlamming. Misschien zoeken wij het te erg op. Maar je weet maar nooit.

Ze huilt ook heel veel, maar het slaat ook weer heel snel om in een vrolijk kindje. Maar ze is een heel ander kind dan 1 1/2 week geleden. Ze was altijd vrolijk. had de grootste lol. Ging altijd 2 x per dag heerlijk slapen en sávonds kon ze ook altijd goed slapen. Nu overdag en sávond een groot probleem met huilen/krijsen erbij.

Komt dit iemand bekend voor. Het lijkt mij vrij ernstig, maar misschien zien wij het wel verkeerd.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Na 4 dagen diarree is het niet zo gek dat je wat slapper bent. Drinkt ze wel goed? Genoeg plasluiers? Maar je gaat straks al naar de HA -> half 12 lijkt me vrij snel hoor ;)

En huilen is ook logisch hoor als je niet lekker bent ... jij loopt dan toch ook niet te stralen en lachen?

Ik zou me niet al te veel zorgen maken / in de paniek schieten.

Sterkte en beterschap!

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    elk uur duurt nu een eeuwigheid meis, je kunt beter even je zinnen proberen te verzetten zodat je even met iets anders bezig bent, naar hetgeen jij tegen de assistende verteld maakt zij die afspraak, als zij ook maar enigzins het vermoeden zou hebben dat het echt iets ernstigs zou zijn zou ze je of doorverwijzen naar de ehbo of zeggen dat je direct (dus tussendoor) langs mocht komen met de kleine.

Als ik doodziek ben (geweest) voel ik me ook ontzettend slap maar onze spieren zijn dermate ontwikkeld dat wij niet zo snel door de hoeven zakken zeg maar, maar bij zon kleintje kan dat natuurlijk wel gauw gebeuren,succes straks, en laat je even weten hoe het gegaan is.
    sterkte.

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Hoe was het bij de dokter meis?

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Och, ik kan me goed voorstellen meid dat je je zo verschrikkelijk veel zorgen maakt *digi knuff* Hoe is het bij de dokter gegaan?

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is...Hopelijk niets ernstigs?

7. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    He Meis, hoe is het gegaan? na je laatste berichtje heb je nergens meer gereageerd en ik ben toch wel benieuwd (ongerust) of alles wel goed is met de kleine?

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ja, kom hier ook al steeds kijken.....
    hoe is het nu?

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kwam ook weer even kijken of er al iets bekend was... ik hoop dat alles goed is...

10. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ben ook wel erg benieuwd. Als ik het goed hetb gezien, is ze sinds dit berichtje ook niet meer online geweest.

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja ben ook benieuwd....

Deel Deze Pagina