Opeens niet meer misselijk??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door larisa1, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

    larisa1 Actief lid

    30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

    Ik ben nu precies 5 weken zwanger maar sinds 2 dagen opeens helemaal niet meer misselijk terwijl ik dat een week geweest ben..

    Voorderest heb ik helemaal geen kwaaltjes, borsten zijn alleen wat gevoelig als ik een BH draag maar zonder BH zijn ze helemaal niet gevoelig...

    Moet ik me zorgen gaan maken? Heb hiervoor een MK gehad vandaar dat ik vrij snel in de stress schiet...
     
  2. mamapriscilla

    mamapriscilla Actief lid

    2 mei 2009
    336
    0
    16
    Ik teken er voor niet meer misselijk


    meis hou er rekening mee dat de meeste mensen pas rond 7 weken echt klachten hebben en sommige niet .. mijn vorige zwangerschap voelde ik me pas zwanger bij 21 weken .. toen begon alles pas ..

    en zoals je ziet aan mijn banner ben ik pas 3week5dagen en nu al kots misselijk steeds me boobs doen pijn gister kwam er zelfs een druppel vocht uit ...

    ik snap wat je voelt heb zelf 2 miskramen gehad en heb nu steeds ff me boobs voelen of ze nog pijn doen :) als dat opeens weg zou vallen zou ik ook heeeel onzeker zijn ..

    enige wat ik zeggen kan doe rustig een en geniet
     
  3. Nandanovember

    Nandanovember Fanatiek lid

    2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    dat wisselt. ik ben ook wel eens een dag of een halve dag misselijkvrij. De volgende dag is het er weer.
     
  4. an12

    an12 Actief lid

    3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Ik heb bij mn dochter nergens geen last van gehad de eerste 8 weken..daarna 32 weken ellende gehad.
    Nu heb ik er dagen tussen zitten dat ik me echt heel slecht en beroerd voel, maar soms zitten er ook dagen tussen dat ik de hele wereld weer aan kan.
    Probeer te genieten van de dagen dat je geen last hebt.
    Ik snap dat je snel in de stress schiet, maar probeer een beetje te ontspannen..teveel stress is ook niet goed he.
    Het komt vast goed!! En als het je echt echt echt niet lekker zit bel je gewoon even je vk op, die begrijpt je angst vast wel, misschien kan die je gerust stellen.
     
  5. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kwaaltjes zeggen niets, ook niet als ze ineens weg zijn. Alles kan :)
     
  6. iPinky

    iPinky Actief lid

    6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Met 10 weken had ik van de een op de andere dag opeens helemaal nergens meer last van. Geen misselijkheid en geen gevoelige borsten meer.

    Nu nog steeds niet trouwens.

    Inderdaad alleen als ik de hele dag een bh heb gedragen en hem aan het eind van de dag uit doe. Of op de koelafdeling van de supermarkt als ik te weinig laagjes aan heb. (Ouch!!!)
     
  7. larisa1

    larisa1 Actief lid

    30 jun 2014
    272
    0
    16
    Bedankt meiden voor jullie reacties!!

    Ik had toch even de Vk gebeld en die zei net als jullie eigenlijk dat het helemaal niks zegt.. Ik zal gewoon moeten afwachten tot volgende donderdag de 1e echo en dan hopelijk zien ze wat met week 6.2!!

    Maar wat duurt de tijd toch lang tot de 1e echo zeg en dan te bedenken dat er ook zat vrouwen zijn die geen vroege echo krijgen maar pas met week 8 of 9... pffff respect hoor!
     
  8. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Idd geen zorgen maken, komt heel vaak voor. Hier ook zo de afgelopen dagen voelde ik en veel beter en vanochtend stond ik niet misselijk op, wel moe.
    Een echo laten maken bij de vk en een kloppend hartje gezien!!:D zegt dus niets.

    Fijn dat je zo'n vroege echo hebt, hopelijk een mooie echo. Succes met wachten.
     
  9. iPinky

    iPinky Actief lid

    6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik vind juist de derde echo heel lang duren. Ik kwam er pas vrij laat achter dat ik zwanger was, dus 3-4 weken daarop had ik al mijn eerste echo. En 2 weken later de tweede, vanwege de combinatietest.

    Maar voor de derde ben ik nu al 6 weken aan het wachten en ik moet nog bijna 3 weken geduld hebben!! ;)
     
  10. Sylvia29

    Sylvia29 Fanatiek lid

    2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Als je je echt zorgen maakt kan je altijd nog even over een stokje plassen (hoeft ook niet altijd iets te zeggen trouwens, maak je vooral geen zorgen)
    Ik heb dit de eerste 8 weken ik geloof wel elke week gedaan, ook omdat ik daarvoor een miskraam gehad had en dus gewoon ook angstig was dat ik het wellicht weer kwijt zou zijn.

    Misschien zat het tussen mijn oren, maar die mooie roze lijn op dat stokje zorgde weer even voor wat rust.
    Nu ben ik 14 weken en heb die behoefte helemaal niet meer :)
     
  11. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoorde dat dat dus niks zegt omdat je bij een missed abortion gewoon hormoon in je lichaam houdt. Ik zit in hetzelfde schuitje. 5 weken en geen borrelende buik meer ineens. Een half jaar geleden heb ik een missed abortion gehad nadat ik met 6.4 weken een kloppend hartje had gezien. Dat willen we nu niet meer en de eerste echo wil ik nu pas in de 10e week. Een vroegere echo zal me niet meer kunnen geruststellen want het kan dan ook nog alle kanten op.
     
  12. larisa1

    larisa1 Actief lid

    30 jun 2014
    272
    0
    16
    Als eenmaal hartje klopt schijnt de kans dat fout gaat veel af te nemen. Tuurlijk kan het alsnog fout gaan maar dacht dat de kansen wel kleiner werden.

    Bij MA gaat toch wel langzamerhand het HCG uit je lichaam?
     
  13. larisa1

    larisa1 Actief lid

    30 jun 2014
    272
    0
    16
    Gister ook gedaan hoor:) Was even naar de Action gereden en daar 2 doosjes testen gehaald:) lekker overdreven maar toen ik gister weer een knaltest in mn handen had met lichte urine stelde me dat toch wel gerust!!

    Zo moeten we maar beetje de dagen doorkomen...
     
  14. Aiseria

    Aiseria Bekend lid

    22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik zou willen dat ik niet meer misselijk werd ;) maar ik snap de bezorgdheid wel, ik zou dat denk ik ook krijgen als mijn borsten ineens niet meer pijn deden.

    Wat fijn dat je al een vroege echo hebt, hier pas rond 8-8,5 week gehad en straks rond 12 weken de volgende. Maar daarna wil ik wel met 16 weken al de geslachtsbepaling en dan nog de 20weken echo check laten doen :)
     
  15. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Larisa1 ik ben precies zoals jouw .ook testen :D maar toen zei iemand tegen mij dat je vanaf ongeveer 8 weken een wat lichter streepje kan krijgen omdat je hcg te veel word en dan pakt hij het niet meer zo goed op.dus maak je dan geen zorgen.;)
    Heel veel succes /plezier met je zwangerschap en je echo
    Knuffel
     
  16. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dus bij een ma wordt het streepje wel lichter? Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Symptomen zeggen geloof ik ook niks. Er zit maar 1 ding op: geduldig afwachten. Wat een hel.
     
  17. Sam2014

    Sam2014 Nieuw lid

    10 okt 2014
    2
    0
    0
    Ik zou me er geen zorgen over maken en blij zijn! Ik zou er alles voor geven om niet meer misselijk te zijn. Wanneer je ongerust bent altijd de VK bellen, daar zijn ze voor om je te helpen :)
     
  18. milolove

    milolove Actief lid

    18 aug 2008
    320
    0
    0
    Het zegt echt niks die misselijkheid! Bij de eerste 2 weken misselijk (paar dagen voor nod tot 5,5 weken) toen niks meer. Bij de tweede misselijk geweest tot 10 weken en de bij de derde maar 1,5 week... weer voor nod tot 5 weken. Er kan dus veel verschil in zitten en het zegt (helaas) niks over de verdere verloop van je zwangerschap!
     
  19. Kukel

    Kukel Bekend lid

    4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik wilde precies hetzelfde onderwerp starten.
    1,5 week geleden al gaan testen omdat ik zo misselijk was. Dit bleef een week aanhouden tot 2 dgn geleden. Maakte me ook meteen zorgen. Maar de vermoeidheid wordt nu extremer en ik heb gelukkig geen buukpijn wat ik bij mijn miskraam wel had.
    Jullie reacties geven me weer goede hoop ☺️
     

Deel Deze Pagina