zeurderig gevoel onderrug

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lovely83, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hai,
    Ik ben 30 weken zwanger en heb aldoor een zeurderig gevoel in mijn onderug, zeg maar ongesteldheidsgevoel.
    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Groetjes!

2. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb precies hetzelfde! Sinds vanavond ook in mijn onderbuik.
    Ik ben benieuwd naar een antwoord.

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik heb net een vreselijk gebroken nacht gehad...buikpijn, rugpijn (inderdaad net of je ongesteld moet worden) en een onrustig gevoel. Volgens mij zijn het groeikrampen van je baarmoeder. Als ik het goed onthouden heb van mijn vorige zwangerschap. Maar een geruststellend antwoord van iemand anders is erg welkom!

4. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Voor alle zekerheid ff je urine laten controleren, het kan ook op een blaasontsteking duiden!

5. Marleen2109

Ik heb even mijn zwangerschapsdagboek van Thomas gelezen en inderdaad had ik toen met deze symptomen een blaas-nierbekken ontsteking (verwaarloosde blaasontsteking), ook rond deze periode. Morgen gelijk even m'n urine laten checken!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Bedankt voor de reacties! Het gevoel is nu weer over. Anders morgen maar even de verloskundige bellen.

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Hallo,

Ik heb dit gevoel ook. Ben vorige week al op blaasontsteking getest en dat was het niet. Ik ben dan toch benieuwd wat het is. Ik heb ook de vraag gesteld aan de verloskundige op het forum, ik wacht nog even af.

8. Marleen2109

Ik ben erg benieuwd wat de VK zegt hoor! Ik breng morgen zoiezo m'n urine even weg. Maar als het ook geen blaasontsteking blijkt te zijn ben ik benieuwd wat het wel is. Zoveel weken schelen wij trouwens allemaal niet van elkaar!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb gehoord dat je dat gevoel ook kan hebben als de baby indaalt. Dus misschien dat dit ook wel het geval kan zijn.

10. Marleen2109

Pff, indalen :confused: ? Ik voel wel de hele tijd een soort druk daar beneden. Ik weet wel dat als het aan het indalen is, dat het nog weken kan blijven zitten, maar toch... Gelukkig heb ik voor dinsdag al een afspraak staan bij de gyn! Ik was enigzins gerustgesteld bij de gedachten aan een blaasontsteking, maar ik heb inmiddels zo'n last dat ik het me sterk afvraag. Lang leve de onzekerheid pfffff!

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik hoor die klachten ook veel in ons topic ;) , veelal indalingsklachten. Maar even checken op blaasontsteking lijkt me ook niet verkeerd. En dat het begint met indalen, wil nog niet zeggen dat het nu gelijk 'vast in het bekken' zit hoor :) .

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    ja laten checken voor de zekerheid is nooit verkeerd.
    Denk zelf dat het indalen is, me buik is de afgelopen dagen ook al erg aardig naar beneden gezakt! En voel de kleine nu ook een stuk lager schoppen.

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    voorweeen?

14. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Vanaf wanneer gaat het kindje ongeveer indalen? Is het daar bij mij niet veel te vroeg voor?
    Jammer dat ik nog geen antwoord van de VK heb. Misschien bel ik morgen toch even, wordt er best onzeker van.

Share This Page