Ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen, maar ik had nergens last! Hoogstens even wat jeuk na het spuiten vd cetrotide, maar dat trok binnen 10 minuten weer weg. Succes!
moe, koud, hoofdpijn, af en toe emotioneel, overprikkeld, buikpijn vanaf de stimulatiefase, heel vaak moeten plassen, nul libido. maar niets was erger dan ik aankon. ik heb naast het werk alle verplichtingen en sociale dingen afgezegd/opgeschort en ben elke avond voor tien uur gaan slapen. sommige dagen ben ik later begonnen op mijn werk want af en toe redde ik het gewoon niet de dag. als ik heel rustig opstartte en alles zo behapbaar ik voor mezelf maakte ging het best. mijn vriend was extreem tolerant en begripvol gelukkig. de ochtend na dat ik de ovitrelle moest spuiten was ik even heel erg misselijk. ik vond de eerste week het moeilijkst, daarna wist ik wat mijn grenzen waren en was alles prima te doen. sterkte! en succes!!
Ik heb ook erg weinig last gehad! Wel wat opvliegers en moe door de decapeptyl maar verder geen akelige dingen. Denk dat de wachtweken nu t ergste worden, het lichamelijk deel is me alles meegevallen gelukkig,
Van de deca ging ik me emotioneel ellendig voelen. Dat trok weer bij toen ik mocht beginnen met stimuleren. Van het stimuleren kreeg ik last toen de follikels begonnen te groeien; gevoelige buik en toen rondom punctie echt wel paar dagen rustig aan gedaan.
In het begin wat opvliegers en hoofdpijn maar dat verdween toen ik ging stimuleren. De laatste dagen voor de punctie wel een gevoelige buik, maar hoefde niet rustiger aan te doen oid
Van de lucrin kreeg ik mega nek pijn en werd ik vreselijk emotioneel. Van de gonal f kreeg ik voornamelijk flink gestimuleerde eierstokken en daardoor een opgezette dikke buik. Ook hoofdpijn en buikpijn hoorde erbij. Het prikken van die twee viel me mee. Ik heb ook een weekje decapeptyl geprikt om te zien of dat beter ging maar de klachten bleven, Alleen dat prikken was akelig. Leken net alsof die naalden weerhaken hadden ofzo.. Pregnyl vind ik echt een b****. Wat een ellendig rot spul. Daar voel je je echt zwanger ook van daarna heel akelig. En dat spul deed hier ook zwaar pijn met prikken.
Geen bijwerkingen gehad van decapeptyl, triptofem, gonal f, menopur en ovitrelle. Alleen een wat dikkere buik door follikel groei. Van de utrogestan wel wat moeheid en gespannen borsten.
Ik had de synerell neusspray, ipv deca spuiten. Daarnaast 150 gonal. Geen last gehad van bijwerkingen.
Ik heb pas 2 keer decapeptyl gespoten. de eerste dag, 1.5 uur na het prikken werd ik beroerd en een beetje duizelig. naar bed gegaan en 10 uur geslapen volgende dag rustig aan gedaan en na het spuiten savonds niks aan de hand :-D hoop dat het zo blijft. over ong 2 weken aan de gonal-f.. spannend succes allemaal
Ik heb gonal F gebruikt en Cetrotide, van de gonal F geen last gehad, van de Cetrotide hoogstens constante hoofdpijn. Van de Clomid tijdens de iui heb ik veel harder afgezien. Ik heb me daar dus ook heel goed bij gevoeld!