Eerste "vroege" echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loraintje, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    hey dames,

Wij zijn er sinds dinsdag achter gekomen dat we zwanger zijn. Super blij zijn we, maar vinden het tegelijkertijd ook zo spannend omdat ik vorige maand 13 april een vroege miskraam heb gehad.

De verloskundige vertelde mij vorige maand dat wanneer ik weer zwanger ben, ik er voor kan kiezen om een vroege echo te laten maken..

Mijn vraag is, bij hoeveel weken maken ze meestal een vroege echo om te kijken of er een hartje klopt?

Liefs

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Volgens mij is dat met 7 a 8 wkn. Ik zou gewoon je VK bellen die weet vast wanneer dat bij jou in de praktijk gebeurt.

Hier de eerste echo gehad met 5+6 weken maar dat had een medische reden. Namelijk het uitsluiten van een BBZ.

3. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Top dankjewel!
    Zojuist gebeld en inderdaad met 8 weken. 9 juni gaan we heen. Kan niet wachten!

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend ! Hier normaal met 12 weken, maar bij een eerdere miskraam met 7/8 weken.

5. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Vind het super spannend. Ben al aan het aftellen haha

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Spannend, voor je het weet is het Juni!
    Ik mocht dit keer met 6.1 komen na aanleiding van mijn MA afgelopen december en VMK de maand voor mijn zwangerschap nu, dit was overigens wel het vroegste wat ze wilde doen en ook alleen omdat ik al bekend was met wat me eventueel te wachten stond, waarna ik elke week even terug mag komen om te spieken.

7. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Jaa het is ook zo voor bij joh die paar weekjes, het is gewoon de spanning haha!

Wat naar van je MA en je VMK meis! Wel fijn om nu elke week je kleintje te mogen zien.. geeft je vast wel een bepaald soort rust om elke keer te zien dat alles goed is! Gefeliciteerd! :)

8. Faithh

Faithh Lid

10 apr 2017
    27
    5
    3
    NULL
    NULL
    Bij mij afgesproken in de 7de week (6 weken 5 dagem)

Maar had met 5 weken 5 dagen enorm last van steken dus mocht ik toen even kijken. Er was een vruchtzak en eidooier te zien.
    Een week later het hartje gezien <3

Ik wens je een mooie echo toe

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hier aankomende 26 mei eerste echo...
    Na heel wat jaren mmm en 8 zwangerschappen waarvan er 1 voldragen ben ik nu buiten de mmm ineens zwanger na een periode van 2 jaar waarin we hadden geaccepteerd dat het bij 1 kindje zou blijven...
    Ik ben nu enorm zenuwachtig en hang tussen hoop en vrees...
    Ik ben enorm onzeker door onze voorgeschiedenis...ik hoop zo erg op een brusje maar ik ben zo bang voor mk nr 8...
    Maar ja we houden vol en ik hoop dat het heel snel 26 mei is...

Deel Deze Pagina