Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Ben sinds CD 13 aan het testen met ovutesten. Ik had er nog een stuk of tien liggen van sensitest. Ik heb van de week een voordeelpakket besteld bij sensitest waar ook 3 zwangerschapstesten bijzaten. Nu heb ik een dag of 4 getest dat er echt een klein tuurstreepje stond (het waren de dipsticks die ik nog had met een groen uiteinde waar lh op staat) nu heb ik gisteren getest met die nieuwe die ik besteld had (met een wit uiteinde waar lh op staat met roze/rood) en helemaal niks te zien......! Ik ben er een beetje door in de war. Heb ik dan andere dipsticks besteld? Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik deze ook gebruikt en gebruik de normale sinds vorige week weer. Vandaag een positieve test, had hem vorige week al verwacht maar door de onregelmatige cyclus is dat dus altijd verschillend. Ik dacht dat ie niet werkte, maar door door te testen is het bij mij toch goed gekomen.
Oke, fijn dat je die positieve test dan toch gehad hebt. Ik heb geen idee wanneer ik mijn ei kan verwacht. Ik denk pas over 1 of 2 weken, gezien mijn vorige cyclussen. Stiekem hoop ik toch wat eerder. Ik ben ook aan het temperaturen geslagen. Hoop m hoe dan ook te spotten