5 dpo en ongesteld, zeker geen innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosie90, 12 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosie90

Rosie90 Lid

2 aug 2019
    99
    25
    18
    Vrouw
    Iemand hier ervaring mee?

Dit is nu al de 2e keer achter elkaar dat ik al op 5dpo ongesteld wordt. We hebben niet geklust de afgelopen 2x, dus een innesteling bloeding is het niet.

Nu hoor ik vaker over te korte luteale fases, maar 5dpo? Zelfs de gynaecoloog vond het vreemd de vorige keer.

Herkent iemand dit?

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Temp je of gebruik je ovulatie testen dat je weet wanneer je ei geweest is?

3. Rosie90

Rosie90 Lid

2 aug 2019
    99
    25
    18
    Vrouw
    Ovulatietesten plus vorige cyclus de gynaecoloog.
    Temperaturen werkt bij mij niet. Het enige wat daaraan "klopt" is dat de temperatuur na mijn eisprong 37 of 37.1 is, maar 37 kan mijn temperatuur daarvoor ook al zijn haha.
    Gynaecoloog zei ook dat temperaturen niet betrouwbaar is.

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ja hoor het kan, maar lastig is het wel een korte lf. Ben je aan de pil geweest? Of al een keer zwanger geweest? Het kan zijn dat je cyclus nog moet herstellen. Het kan ook zijn dat je nog niet helemaal goed je eisprong hebt gevonden.

Waarom zou temperaturen bij jou niet werken? Want als je je aan de basisregels houdt zie je (behalve bij bijv pcos) een stijging in je temperatuur na de eisprong.

Als je niet wilt of kunt temperaturen kun je ook nog met ovulatie testen aan de slag. Misschien is je eisprong eerder dan gedacht.

Waarvoor loop je bij de gynaecoloog? Je zou kunnen vragen ze je bloed kunnen prikken, evt utrogestan voor laten schrijven etc

5. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Misschien was je ei later dan je denkt en was de bloeding een ovulatiebloeding? Hoe heftig is het bloedverlies? Vergelijkbaar met een menstruatie?

Deel Deze Pagina