Sinds 3 weken heb ik opeens allemaal rare pukkeltjes op me voorhoofd.. Het zijn allemaal hele kleine bultjes en het lijkt wel alsof ze onder me huid zitten... Ze zijn ook echt huidskleurig en geen puistjes! Via Google had ik gelezen dat mensen ermee naar de huisarts gingen en dat ze dan een zalfje kregen waarmee het binnen 2 dagen weg was.. Sommige liepen er zelfs een jaar mee rond en na het zalfje was het zo weg! Ik ben dus gisteren bij me huisarts geweest maar die wilt me niks er voor geven.. Pff weet echt niet meer wat ik ermee moet doen, ik verzorg me huid altijd heel goed met goede crèmes en doe wekelijks gezichtsmaskers op.. Ook heb ik geen nieuwe make up of crème gebruikt. Iemand nog tips wat ik kan proberen om ze te weg te krijgen??of die een idee heeft wat het kan zijn?
Zitten ze vlak langs je haarimplant? Dan zou het kunnen dat je je gezichtsreiniging niet goed genoeg van je huid afhaalt. Als je met water afspoelt kan het zijn dat je restjes 'naar de rand toe' spoelt.
Nee het zit echt op me voorhoofd in het midden net boven me wenkbrauwen.. Maar ik ga er wel op letten nu en met extra water spoelen.. Bedankt!
Het was een invaller, kende haar niet maar ze zei dat ze niet wist wat het precies was.. Het lijkt erop dat of me huid onrustig is of het is beginnende acne.. Ik moest maar vichy gaan kopen zei ze... Terwijl ik standaard elke dag biotherm gebruik en facewash van clinique.. dat lijkt mij toch vergelijkbaar met vichy? Ik ga denk ik sowieso nog een afspraak maken als mijn eigen huisarts terug is want ik heb dus weer wat van die rare pukkeltjes erbij gekregen zag ik net.. Nu alleen onder me lip
Zijn het geen gerstenkorreltjes? Ik heb die aan de zijkant van mijn gezicht al mijn hele leven. Soms met periode's dan zijn ze wat meer aanwezig. Je hebt er helemaal geen last van en ze zijn inderdaad huidskleurig. Ik doe er verder niks aan want heb er geen last van.
Nee het zijn geen gerstekorrels, die zijn een beetje wittig onder je huid.. En die heb ik alleen onder me oog.. @aloe, pff meen je niet.. dit lees ik dus ook overal op internet.. Dat ze pas na een aantal jaar weg gaan.. Ben je er ook mee naar de huisarts geweest toen?
Volgens mij wel ja. Ik heb toen ook Vichy gekocht. Het hielp niet veel. Het ging pas over na mijn zwangerschap. Echter daarvoor had ik het echt al meer dan een jaar ofzo. Echt niet leuk. Ik hoop voor jou dat het snel weg gaat.
Ik heb het ook steeds Smeer nu al een paar weken benzoylperoxide erop en ze zijn nu zo goed als weg! Zijn echt kleine mini pukkeltjes.. Maar als ik ze uitknijp krijg ik korstjes.. Bahh!