Goedemiddag meiden! Ik ben benieuwd of hier meer moeders zijn uit omgeving Maarssen/Breukelen/Utrecht? Ik ben een moeder van 28 jaar en heb een super lieve dochter van alweer 9 maanden oud. Echt heerlijk genieten! Helaas zijn wij van onze vrienden een van de eerste met kinderen. Nu lijkt het mij erg leuk om andere moeders uit de omgeving te leren kennen om mee te kletsen over het moeder zijn, de kids enz. Ik klets ook regelmatig in het forum, maar ben niet zo goed in groepen met vele tientallen moeders. Liever via mail/wassap ofzo. Wie vind dit ook leuk? Groetjes!
ohh dan wonen we best wel dicht bij elkaar.. ik kom regelmatig in het winkelcentrum van kerkelanden. maar ik heb sinds een paar dagen ook de hoogvliet bij admiraal de ruyterlaan geloof ik gevonden?.. hihi
Grappig zeg! Hoe oud zijn je kindje/kindjes? En gaan ze ook naar school/kdv of psz? Ik heb een tweeling van net 2 jaar en een dochtertje van 7 maanden. Zelf ben ik 24, en vriend 28....
wat leuk een tweeling! Ik heb een dochter van 3 jaar, en een zoontje van net 1. Toen we hier kwamen wonen, kon ze niet meer naar een psz omdat alles vol zat helaas, dus ik ben thuis met de kids. In oktober/november mag ze beginnen met wennen op school. Ik ben 21 en me vriend is 22, ja was er vroeg bij Ik woon er sinds kort, maar zijn er ook nog leuke dingen in buurt voor de kids?
Wat leuk zeg ook jong! Mijn tweeling gaat sinds 1 week naar de nieuwe psz. Er zijn een aantal speeltuinen in de buurt... Niet gek veel hoor. En vlakbij in loosdrecht zit spelekids dat is een indoor speeltuin. Heb je hiervoor ook in Hsum gewoond?
Wat leuk al zoveel berichten! Gezellig! Ik ken zelf Hsum niet zo goed, naar volgens mij wel leuk wonen daar!
Ik woon ook bij jullie in de buurt! Mocht je interesse hebben, PB maar, zet het liever niet hier neer waar ik woon ivm bekenden.
Spele kids ben ik 1 keer geweest dat is best leuk inderdaad. nee hiervoor heb ik nooit in hilversum gewoond maar het leuk ons heel leuk wonen en nog steeds, behalve het verkeer stort me soms. wat spannend de psz, vinden het ze het leuk?
Ze vinden het super leuk! Verkeer is ellende in hsum! Wij hopen over een tijdje ons huis verkocht te hebben en dan gaan we richting laren of eemnes die kant op...