10,5 week zwanger veegjes bloed en gyn zegt afwachten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trotsemama31, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben enorm onzeker ik heb steeds al vanaf het begin veegje bloed maar nu vanmorgen was het erger. gyn gebeld. Maar omdat ik morgen al een afspraak had. Moest ik maar gewoon afwachten.. Zucht, nog een hele dag in onzekerheid zitten. Of ben ik gewoon te ongeduldig en is bloedverlies niet erg en kan het gewoon wachen tot de volgende dag? Ook sinds gisteren een kramperig gevoel.. Maar dit kon komen door het oprekken van de banden. Iemand iets soort gelijks meegemaakt, wat hebben jullie gedaan

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Rustig blijven is moeilijk inderdaad!
    Hier met 12wk veel bloedverlies,helemaal in paniek!
    Ik kon gelukkig meteen terecht en alles was goed.
    Heb nog 1 dag licht bloedverlies gehad en de 2de dag een beetje bruin.

Het hoeft dus niet altijd iets te betekenen.
    Succes meid!

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Probeer rustig te blijven! Ik heb tot week 15 bijna dagelijks bloedverlies gehad, van bruin tot helder rood, een keer zelfs een straaltje wat erg op menstruatie leek.
    Desondanks ben ik nu 20 weken en de kleine doet het goed. ;)

Ik heb ook wat angstige momenten gehad. Mij heeft het geholpen te denken dat voor het geval dat het mocht misgaan, er toch niets aan te doen is. Probeer je over te geven, zoek afleiding en probeer niet te veel eraan te denken.

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Geen gelijke ervaring, maar ik vroeg me wel af: heb je al een (aantal) goede echo's gehad hiervoor of wordt morgen de eerste echo?

Sterkte, wachten is killing onder deze omstandigheid.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff wat een onzekerheid, sterkte met wachten.. :(

6. Trotsemama31

Heey meiden bedankt voor jullie lieve reacties vandaag de controle en alles was goec het kindje bewoog. Ze dacht mischien dat het de groei was dit kon wat bloed geven maar echo was super goed. Helemaal blij nu leren vertrouwen dat niet altijd iets altijd het ergste betekend

7. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2x 1 druppel verloren, op echo niets te zien.
    Nu paar dagen geleden een beetje bloed verloren maar zolang het niet doorzet en niet gepaard gaat met pijnlijke krampen (heb wel lichte kramp af en toe maar ook op het moment dat ik geen bloedverlies heb), maak ik me niet zoveel zorgen. Ook was het de volgende dag weer volledige verdwenen.

Ik had bij de verloskundige met 11,5 weken aangekaart dat ik last had van licht bloedverlies (toen zei ik nog niet eens dat het om 1 druppel ging) en zij gaf meteen aan dat ik me niet druk hoefde te maken. Pas als het veel is.

8. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, lees nu je bericht. Fijn dat alles goed was. Bij mij gelukkig ook steeds na wat bloedverlies, daarom maak ik me nu ook minder zorgen maar toch op het moment dat je het weer aantreft, schrik je jezelf een ongeluk.

9. Trotsemama31

JJAYLIN oei wat een spannende tijd heb jij gehad zeg dankjewel voor je reactie echt zo fijn om andere reacties te lezen.

even Off topic maar mag je op je buik slapen? Ik slaap het liefst op mijn buik maar ben zo bang dat ik op het kindje ga liggen

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Week 12; beetje bloedverlies. Mocht meteen langskomen en toen hebben we het naar het hartje geluisterd. Bloedverlies komt vaker voor. Als het niet doorzet, kun je wachten. Weet niet of je met 10 weken al het hartje kan horen; verschilt per persoon.

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Je kindje zit veilig hoor, je kan gewoon op je buik slapen. Over een paar maanden ligt het alleen misschien niet meer zo lekker omdat je buik in de weg zit ;)
    Welterusten!

Deel Deze Pagina