Naar de dokter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yake, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Camila hoest al zeker een maand. Het wordt niet minder, in tegendeel, vannacht en vandaag hoestte ze echt om de haverklap. Eigenlijk is ze altijd vrolijk en koorts heeft ze niet. Vandaag echter was ze niet te pruimen ;) en had ze er echt wel last van.

Ik vind het moeilijk te bepalen wat voor soort hoest ze heeft: kriebelhoest of vastzittende hoest. De eerste anderhalve week heb ik Bisolvon gebruikt (vastzittende hoest) en daarna een week zetpillen tegen kriebelhoest, maar het werkte allebei niet.

Wat kan ik nu het beste doen? Toch maar naar de dokter ondanks ze geen koorts heeft? Zo meteen hoest ze zich een longontsteking :cry: .

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als ze al een maand hoest en het wordt niet minder, dan zou ik gewoon langs de huisarts gaan. Dan weet je wat het is, en maak je je minder bezorgd. Gewoon een afspraak maken dus.

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik zou ook langs de huisarts gaan, wie weet heeft ze wel iets anders.. en het geeft jou meer rust!
    beterschap met je meisje...!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

I.d. eventjes langs de huisarts. Zij kunnen dmv luisteren naar de longen vaak wel horen wat voor hoest het is en waar het weg komt.

Succes.!

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik zou zeggen uit ervaring meteen naar de dokter!

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ga idd morgen, dank!

Twee weken geleden bij het consultatiebureau maakte de arts zich geen zorgen, haar longetjes klonken schoon.

Ik ben benieuwd. Ik laat het jullie weten!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hopelijk is Camila snel van haar hoest af...

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Dank, dank.

Om half 11 mogen we komen. Was weer een lekker nachtje :rolleyes: .

9. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hey meis,

Hoe is het afgelopen bij de dokter?

Liefs

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    We zijn zojuist terug van de dokter en het boodschappen doen en ik ben niet blij :cry: .

Camila heeft Ventolin voorgeschreven gekregen wat ik haar 3, 4 keer per dag moet geven met een Babyhaler. Wat een vreselijk gezicht is dat, zeg. Zo'n mega-apparaat op haar gezichtje. Ben er helemaal stil en verdrietig van. Dit omdat mijn zus, mijn broer en ik ook al jaren Ventolin gebruiken. Nu zegt de arts dat ik me totaal niet druk moet maken, maar eerlijk gezegd zit ik nu met tranen in mijn ogen. :(

Ik weet het, het is niet het einde van de wereld, maar toch.... Leuk is het niet.

Ik ga maar wat doen, even wat anders...

tot later.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    ***KNUFFEL***

Ik hoop dat het haar een beetje helpt!

Liefs!

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie hoest ook al ruim een maand, ik ben er vorige week mee naar de dokter geweest en die heeft geluisterd. Het zat niet diep in de longen en ze heeft er niets voor gekregen, het kon volgens hem nog wel een paar maanden duren. :(
    Helaas hoest Nina nu ook...

Deel Deze Pagina