Daar ben ik nou even nieuwsgierig naar. Ik zou namelijk ook wel eens foto's kleiner dan 9 x 13 af willen drukken, maar ik heb nog geen site gevonden die dat doet........ Ik doe het zelf trouwens veel via webprint en hema. Linda
Heb ook een site gevonden die je digitale foto's afdrukt. Heel handig, niet duur en via de post thuis bezorgd. Makkelijker kan dus niet. Kwaliteit is ook erg goed. http://nl.foto.com/default.asp
Ik altijd via dixons, alleen de foto-service is daar bagger, althans de kwaliteit van het bedrijf die voor hun foto's afdrukt. Onze beste vriend werkt bij Dixons en mijn vriend heeft er 6 jaar lang gewerkt, en die zeggen allebei dat je het allerbest nog altijd via het kruidvat kan afdrukken. Die hebben het beste resultaat! Ik doe het wel nog altijd via Dixons, maar ik ben al een paar keer zo ontevreden geweest (ik kreeg foto's in de verkeerde kleurenafstelling, of foto's met een vouw erin of heel veel vingervlekken) dat ik daar foto's heb terug laten sturen.
AH of Kruidvat. Alleen de laatste keer hadden ze bij het Kruidvat allerlei fouten gemaakt. Die formaten scheelden werkelijk centimeters. Kreeg alleen een mailtjes terug met dat er enkele mm's verschil in konden zitten en ik verder kon fluiten naar mijn centen. Slechte service, dus daar bestel ik ze nooit meer. Geloof dat pixum.nl ook wel aardig is.
Kruidvat, AH, Blokker, Schlecker, Trekpleister hebben allemaal hetzelfde fotolaboratorium. Het maakt dus weinig uit waar je je foto's brengt!