Kan het dat kinderen eerst goed reageren op jbpm en na een paar maanden daar in ene obstipatie van krijgen? Ik vraag me namelijk af of ik moet kijken of ik dit af moet bouwen of dat er een andere oorzaak is (bijvoeding bijv).
Hm na een paar maanden dat het goed is gegaan? Dat heb ik nog niet gehoord maar heb daar zelf nog geen ervaring mee, kleine is nog maar 6 weken. Heb je niet toevallig een paar keer banaan of iets gegeven wat verstopt??
nee, ze krijgt nog niet zoveel en al helemaal geen banaan. Ik ga toch kijken wat er gebeurt als ik afbouw.
Het komt misschien gewoon door het warme weer? Hier is de ontlasting dan ook vaster. Ons zoontje krijgt ook JBPM. Er wordt dan meer vocht gebruikt om het lichaam af te koelen. Misschien moet je dan tijdelijk wat extra water in de fles doen. Succes, C
we doen al een tijd extra water in de fles. Ik weet niet waarom ik dat denk, je zou toch denken dat het niet meer door bijvoeding komt, de dingen die ze krijgt heb ik rustig opgebouwd. Ze krijgt het al anderhalve maand. Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn...... je moet toch wat
ja,ik heb roosvicee laxo geprobeerd en pruimen........ ze poept wel maar het zijn harde keutels. En vandaag zo'n dikke harde drol...... we hebben haar geholpen met de thermometer. Ze zit nu aan de kindicol. Maarja ze krijgt ook chamodent ( tanden) en wil liever niet teveel gebruiken. Nu ff kindicol dan maar........
Heb ik ook even gedacht hier, maar dan met diarree.. Maar was toch echt van tijdelijke aard (1,5 a 2 weken met goede plasluiers en drinklust). Dus ik weet ook niet of het wel aan de jbpm ligt.