opeens vreemde kwaaltjes(niet zw gerelateerd)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door glimworm, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Dan is het goed:D

Ik ben zelf ook zo "hard" precies om dezelfde reden als jij!
    Maar dat leer je ook met de tijd he;)

Hier vindt ik het niet goed dat mijn moeder met haar hele stukken alleen aan de hand gaat lopen. Mijn moeder is niet in staat om achter haar aan te rennen voor als er iets gebeurd, ik wil dit zelf oefenen met onze dochter, dus ik bergijp volledig wat jij bedoelt;)
    Aleen is het jammer dat mijn moeder ier dus niet naar luistert;)maar goed dat is een ander verhaal!:D

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0

Dat is dus wat ik bedoel met 'gevaarlijke dingen'
    En daarom man mijn oma ook niet met haar naar het water!

Haha moeders!
    Hoe oud is je dochter?
    Mijne zegt net plassen? en loopt naar de wc deur en doet de deur open HUH??? :$
    Ze is pas 20 maanden haha maarja dat ziet ze ons allemaal doen he!
    Dus gelijk de luier uitgedaan om te kijken of ze wat deed, maar ze deed niks maar toch! hihi was helemaal trots! :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

dochter is 21 maanden....ja hier wilt ze ook vaker op de wc maar doet ook niks...maar begin is er dan he!!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    jaaaaa! Normaal gesproken ben ik niet bang uitgevallen. Niet dat ik bungeejumpend door het leven ga maar ik doe aan snowboarden (alle pistes en off piste), hockey is ook geen zachte sport, stap zonder problemen het vliegtuig in en ik loop/fiets rustig 's nachts op straat. Nu...???

Ik heb ineens een soort van hoogtevrees als ik ergens bovenaan de roltrap sta (bv in een winkelcentrum)!! Of ik schrik van geluiden,vind ineens mensen op straat 'verdacht' en nu ik lekker zwem met mooi weer, schrik ik van het 'koude' water!ik stap ook niet zoner na te denken bij iedereen in de auto en ik kijk op straat 10x beter uit!

Dit had ik meteen in het begin. Mijn reactie bij de kindertjes die ik lesgeef, toen een van de kids op me af kwam rennen richting buik, was: handen ervoor en beschermen!! Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was maar er ging wel een lichtje branden aangezien ik een week overtijd was!!normaal til ik de kids zo op...haha!

Deel Deze Pagina