Ik hou sinds een aantal maanden bij cyclus bij voor als we aan onze 2 de willen beginnen. Nu had ik uitgerekend dat ik op 12, 13 september vruchtbaar ben en op 14de mijn eisprong heb. Nu had ik de 12de wat slijmerige afscheiding, ik heb gisteren(de 12de) hele hevige krampen gehad (bijna net als ik ongi wordt). En vandaag zijn de krampen wat gezakt maar toen ik net naar de wc ging had ik in dat slijm wat bloed zitten (sorry voor de gedetailleerde beschrijvingen). Maar dit heb ik nog nooit gehad, is dit gewoon of zit ik raar in elkaar. Alvast bedankt
Hoi hoi, Ik heb dit ook 2 x gehad tijdens mijn eisprong (ook zo'n dag of 3 bruin/rode afscheiding), wordt wel lastig klussen dan.. Er gebeurt waarschijnlijk zoveel in je lichaam dat er iets los kan komen, ik weet eigenlijk ook niet helemaal waar het nou vandaan komt.. Ik kan wel mijn ervaring er mee vertellen: De eerste keer dat ik dit had was ik daarna zwanger (helaas mk), de 2e keer was ik niet zwanger en nu de laatste keer had ik geen bloeding tijdens mijn eisprong en was ik wel weer zwanger! Geen pijl op te trekken dus! Succes met zwanger worden, en misschien hebben andere meiden hier nog meer of andere ervaring mee..