hoi hoi, ik vraag mij af ,wanneer het eerste sprongetje ongeveer om de hoek komt kijken. mijn zoontje slaapt na zijn nachtvoeding (ca 03.00)niet meer tot een uur of 6. en daarbij eet hij nog eens slechter,normaal ging er rond de 120 cc in. maar sinds 2 dagen mag ik blij wezen als meneer de 100 haalt! het enige wat hem snachts tevreden houdt ,is als hij lekker tegen mij aangenesteld ligt. zodra ik hem terug lig in zijn bedje(slapend)wordt meneer plotsklaps wakker en het op een brullen. overdag is hij dan uitgeteld en slaapt 3 kwart van de dag. dus mag mama ook bij slapen groetjes diana
jippie! dan bereid ik mij maar voor op een paar slapeloze nachten zal een dozijn liedjes open trekken,veel koffie zetten en vooral blijven lachen tegen meneer ook al val ik straks om van de slaap. ben benieuwd hoelang hij dit gaat volhouden. dames bedankt voor jullie antwoord. groetjes diana ps met de oudste 2 heten het huildagen, en weet echt niet meer wanneer die waren hoor. dames nogmaals bedankt!
Tip: je kunt je bij www.oeiikgroei.nl aanmelden voor de nieuwsbrief, dan komen de sprongetjes ook voorbij!
oeps,die sprongetjes zitten nog aardig dicht op elkaar ook?! toch maar even naar oei ik groei denk ik. meneer is nu overdreven wakker en wil weer alleen in de armen vertoeven. nu maar hopen dat hij vanavond voor een uurtje of 5 in coma valt. lijkt mij heeeeeeeeeeerlijk ,even een paar uur slapen. dank jullie wel voor jullie reacties meiden. groetjes diana
Mijn tip is altijd: koop het boek! Zo fijn om alles (vooraf) te kunnen lezen. Dan kun je je echt goed voorbereiden, maar ook genieten van de nieuwe vaardigheden na zo'n sprongetje. Super-investering! PS: idd nu met een week of 5 is dit waarschijnlijk de eerste.
hoi dames, wil even laten weten dat ik net het boek binnen heb gehad. bedankt voor de tip. ik neem een bakkie koffie en het boek op schoot! bedankt groetjes diana
ik zelf heb er wat minder aan (het boek bedoel ik), aangezien Thomas zijn eigen sprongetjes-schema aanhoudt... Hij is ruim 8 weken te vroeg geboren en volgens het boek moet je uitgaan van de gecorrigeerde eleftijd, maar meestal is ie wel al wat verder dan dat. Maar hij is nog niet zo ver als zijn kalenderleeftijd; dus ergens halverwege... Lastig dus... ik probeer dus de weken een beetje los te laten en goed naar mijn kind te kijken om er achter te komen wanneer hij een sprongetje heeft... Zo zit hij nu volgens mij zo'n beetje in z'n 8 weken sprongetje
ik zal mijn jochie ook zeker wel in de gaten houden, want volgens mij heeft hij het echt aangegeven heb ik het alleen niet gezien. maar goed ,volgende keer beter opletten maar ik heb nu wel een heerlijk brabbelend,goedlachs ventje . tenminste ................als die wakker is want zo'n sprongetje is blijkbaar heel vermoeiend voor meneer. is nu nog maar 1 ronde wakker bij mij, en voor de rest vertoeft hij in dromenland. groetjes diana
Ach, je kinderen maken alleen sprongetjes als je aan Oei Ik Groei doet hoor. Die van mij hebben nooit sprongetjes gehad. Wel regeldagen
Eva heeft toch wel duidelijk aan het 8 weken sprongetje gedaan (de 5 weken heb ik gemist geloof ik). Ik geloofde er ook niet in, maar las toen het stukje uit het boek bij 8 weken en herkende alles! De tranen stonden in mijn ogen, want ik had het toen echt even moeilijk....Heb nu het boek maar gekocht .
Anne heeft ook echt aan de 8 weken sprong gedaan. De 5 weken heb ik ook gemist... Zij is 5 dagen te laat geboren overigens, en ik moet zeggen dat de vorige keer het e/mailtje van de sprongenwekker pas kwam toen de sprong al begonnen was. Ik ga me nu maar vast inlezen in de 12 weken sprong die met 11,5 week moet beginnen, want woensdag zijn we 10 weken (+5 dagen dus).. Met de 8 weken sprong nog vers in mijn geheugen, ben ik bij dat de 11 weken maar een korte is..