opeens weer niks!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by angela24, Jun 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Hallo hallo!

Ik heb woensdag avond wat bruin verlies gehad, helemaal niet veel alleen bij het afvegen. Nu is er al een paar dagen niks te zien. Wat moet ik hier van denken? Mijn afscheiding is nu afwisselend dikker of dunner en de ene keer wit de andere keer iets geler. Wat denk jij hiervan? Is er een mogelijkheid dat ik zwanger kan zijn of zou die ongi snel opgang komen nu?
    Heb 23 maart een mk gehad en zit sindsdien nog steeds op mijn ongi te wachten.

Groetjes angela

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

na een miskraam is je cyclus altijd wat ontregeld.
    je hebt zeker kans om weer zwanger te zijn. Ik kan niet zeggen of dat zo is of niet, ik zou gewoon een test doen!

Mirjam

3. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Ik heb er in de afgelopen 8 weken onderhand alweer 5 testen op zitten. Wanneer kan ik dan het beste gaan testen na dit bruin verlies??

groetjes angela

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

ik zou het morgen dan nog maar eens proberen.
    Het is vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, zo'n eerste cyclus na een miskraam. Helaas kan ik er ook niet veel meer over zeggen. Als je het heel vervelend dat het zo lang duurt, en je test morgen weer ngeatief, dan kun je overwegen om een afspraak met je huisarts maken. Eventueel kun je dan om medicijnen vragen om een ongesteldheid op te wekken.

Mirjam

Share This Page