flessen weigeren Helpp!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ikbenhetmaar, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Zit hier echt met me handen in me haren, Linde wil de flessen niet meer.
    Ze had een keurig schema van 4 x 210 +7
    Maar het is nu 1x 180cc max en 1x 110 max.
    en 1 potje groente, en 1 potje fruit.
    Voor de rest weigert ze te eten.
    ze is wel allert, lief, goede luiers, lacht veel.. wat moet ik doen.. help!!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn zoontje heeft al vanaf zijn geboorte slecht gedronken. Toen hij net geboren was dronk hij 65 cc niet eens op. Nu drinkt hij nog steeds 180+6 niet op.
    Als ze verder vrolijk is dan zou ik me niet druk maken. Ze eet ook al groente en fruit dus het lijkt me dat ze genoeg binnen krijgt. Misschien zit ze gewoon vol en wil ze niet meer:)

Ik maakte me ook altijd druk om mijn zoontje maar dat doe ik niet meer, hij eet gewoon weinig.

3. adi

adi Niet meer actief

Ja hoor, 5 maanden dip! (de term heb ik zelf verzonnen, want heb het 3x meegemaakt). Was hier echt een drama. Na een paar weken gingen ze eten als bouwvakkers ;)

Ik zou het volgende in de gaten houden:
    - voldoende luiers;
    - algemene toestand van de baby;
    - minstens 500cc drinken op een dag.

Hier ging het vanzelf over.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oh echt waar..? Gelukkig dat het dus een fase is.. thnx meiden voor de reactie's!

5. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Papje proberen?

Mijn zoontje wil sinds 2 weken helemaal geen fles meer. Krijgt nu papjes van een lepel waar opvolgmelk doorheen zit. Zie dat jouw meisje nog geen 6 maanden is, meeste papjes zijn vanaf 6 maanden. Maar rijstebloem mag al wel(vanaf 4 mnd). Misschien kun je dat proberen? Zo krijgt ze dan toch voldoende melk binnen.

Deel Deze Pagina