Mijn meisje sliep vanaf maand 3 door. Nu is ze 5 en halve maand, en sinds anderhalve week komt ze snachts weer voor een voeding. Meestal rond een uur of 5. Vanacht zelfs om half 4, en toen ook weer om half 7. Terwijl ze meestal sliep van half 8 tot de volgende ochtend 7/8, dat verschilde wel. Gebeurt dit wel vaker?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Hier begon het ook rond die tijd, werd nog wat erger met 8-9 maanden en met 11 maanden was het over. Geduld is een schone zaak,maar wel erg vermoeiend Misschien gaat het bij jullie vlotter. Als je erg moe bent, ´s middags lekker slapen met je kind als je de mogelijkheid hebt, dan is het vol te houden.
Hier nog zo 1... Ik was ook erg blij en trots dat ze voor de 3 maanden al door sliep. Zo rond een half jaar begon ze weer 's nachts te komen. Heel vermoeiend moet ik zeggen. Dit is echt een paar maanden zo gebleven. Tot een maand of 10. Daarna ging ze weer af en toe een nacht doorslapen. Nu sinds een week of 2 gaat het echt weer goed. Ze word nog wel eens wakker, maar dan ligt ze meer een beetje te miepen en heeft ze geen (mama)honger. Ik ga dan niet naar haar toe en ze valt meestal binnen 2 minuten weer in slaap. Als ze echt honger heeft zou ik er gewoon lekker aan toe geven. Hier merkte ik na een tijdje dat ze echt geen honger had. Ze had blijkbaar mama honger en wilde gewoon bij me zijn. Toen zijn we wel wat 'strenger' geworden. Wel naar haar toe gaan, goed leggen, speentje geven en weer weg gaan. Maar jou meisje is een stuk jonger en denk ik dat ze dus wel honger heeft. Heel verhaal, beetje vaag misschien, ik hoop dat je het snapt Succes ermee en lekker overdag een slaapje meepikken als dat mogelijk is.