@ nony... ik snap je reactie wel hoor... maar goed nadenken is belangrijk en ja even alles laten bezinken en misschien veranderd hij nog wel van gedachten.. Je weet nooit met mannen, haha!! Heel veel succes met je keuze en het belangrijkste is dat je je moet doen wat jou gelukkig maakt (en denk ook aan je kleine).. xxxx
Manlief hier wou ook maar 3 hebben. Ik had me er maar bij neergelegd, ik ben super blij met me 3 prachtige kids hoor echt waar, maar liefde voor een 4e was er ook zeker nog. Dus ik zou alles wegdoen van de kleintjes, totdat manlief vorige week ineens zei dat ie toch wel een 4e wil hebben! Schrok er enorm van, en toen sloeg de twijfel bij mij er ineens in haha. Zal ons wel een 4e gezond kindje gegund worden, kom ik er zelf wel goed vanaf bla bla....maar nu stop ik zondag met de pil en we zien wel wat er gaat gebeuren. Komt er een 4e dan is het zeer zeker welkom, zo niet dan ga ik zowiezo lekker de toekomst in met me 3 prachtige kids. Succes! Ps het gevoel over weggaan heb ik ook wel gehad hoor, ik had echt zoiets van jij pakt mij mijn wens niet af. Maar goed je bent getrouwd hebt 3 prachtige kids en je moet er samen achter staa en niet alleen de keuze maken. Dus ik kon me ook wel weer bij zijn keuze neerleggen hoe pijnlijk het ook was!