Heel veel kaas! en vet eten, hield hier normaal niet zo van, kan nu elke dag wel een broodje hamburger op!
Sinasappels daar kan ik echt niet echt van afblijven. ik moet en zal er elke dag minstens 1 ophebben. Chocopasta Maoams
Ik lees mijn gravings ook bij anderen, grappig! - Veel fruit, maar vooral aardbeien!!! - Vóór de zwangerschap lustte ik geen ijs, maar nu........ Ben&Jerry's zijn mijn beste vrienden geworden! - Vóór de zwangerschap lustte ik geen pizza, ik kon nu niet wachten tot mijn weekendje Rome en daar heb ik volop genoten van echte Italiaanse pizza!!! (En dus ook overheerlijke gelato van dat ene kleine ijswinkeltje achter St Pedro ) Maar - Vóór de zwangerschap was ik echt een chocola verslaafde en nu moet ik er niks van hebben! Wel Nutella trouwens...
Vrijwel alles wat zuur is, echt een vreemde tik! Met mn voorgaande zwangerschappen ook gehad. Vreemde hormonen ook!!
Ik trek mijn vorige woorden in, ik heb tegenwoordig enorme zin in smoothies wat perfect is, want fruit binnen krijgen lukte niet elke dag. En zowat a-lles dat op TV komt. Gisteren was ik bij vrienden, hadden ze het over kaas op TV. Hebben ze speciaal voor mij kaas uit de koelkast gaan halen En vandaag weer, heel de tijd chicken strips in een serie, en mijn man maar lachen omdat ze het bleven terugbrengen, en ik het elke keer net weer vergeten was. We zijn net niet naar de kippekraam gereden.
De natuur zit toch mooi in elkaar... Ik ben normaal echt een lekkere eter. Hoewel ik het redelijk onder controle hou doorgaans kan ik op álle tijden van de dag ongeveer álles eten wat lekker is. Nu ik zwanger ben (nu ruim 17 weken) zegt mijn lichaam direct bij een beetje teveel suiker/zout/vet STOP! Ik moet alléén echt gezonde dingen eten anders mag ik het de rest van de dag bezuren (letterlijk haha). Heb soms echt zin in een lekkere hamburger, maar bedenk dan maar vast wat me het waard is... Als ik alleen maar gezond eet (dus weinig vet, zout, suiker, etc) heb ik nergens last van! How bizar! 1 uitzondering: lipton ice tea! Kan hele flessen leegdrinken. En waar ik van walg: water, bah! Krijg ik oprispingen van. Drink normaal veel water.. En water is toch echt gezond??
Krackers met kaas,die kan ik blijven eten.Vruchtenyoghurt,ananas,mandarijnen,sinas (hele koude)kan ik ook blijven drinken en waterijsjes.
Voor de zwangerschap had ik een hekel aan kroket. Maar rond 12 weken zwangerschap kon ik alleeeeeen maar aan kroket met mosterd denken. De hele dag alleen maar kroketten in mn hoofd! Uiteraard heb ik manlief regelmatig het huis uit gejaagd om zsm een portie kroketjes te halen
Fruit fruit fruit kan geen dag meer zonder!!! En kroketten, heb er ook telkens zin in! Eet het maar 1 x in de week want ik krijg er last van bleegh..
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik weet het, bloeddruk verhogend! Ik eet het ook met mate. Hebben jullie zin in dingen die eigenlijk niet zo goed voor je zijn? Of die je misschien wel helemaal niet mag hebben?
thee! allerlei smaken! En zuur, zure lemon ranja bijvoorbeeld, ik had de eeste 7 maand geen andere behoeftes eigenlijk..beetje vreetbuitjes soms!