Opeens zo'n zin in...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chybou, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heel veel kaas! en vet eten, hield hier normaal niet zo van, kan nu elke dag wel een broodje hamburger op!

2. Sassie87

Sassie87 Actief lid

29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    Sinasappels daar kan ik echt niet echt van afblijven. ik moet en zal er elke dag minstens 1 ophebben.
    Chocopasta
    Maoams

3. kalli

kalli Niet meer actief

Ik lees mijn gravings ook bij anderen, grappig!

- Veel fruit, maar vooral aardbeien!!!
    - Vóór de zwangerschap lustte ik geen ijs, maar nu........ Ben&Jerry's zijn mijn beste vrienden geworden!
    - Vóór de zwangerschap lustte ik geen pizza, ik kon nu niet wachten tot mijn weekendje Rome en daar heb ik volop genoten van echte Italiaanse pizza!!! (En dus ook overheerlijke gelato van dat ene kleine ijswinkeltje achter St Pedro ;) )

Maar
    - Vóór de zwangerschap was ik echt een chocola verslaafde en nu moet ik er niks van hebben! Wel Nutella trouwens...

4. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heb ook een verslaving en wel niet komkommers ;) heerlijk :D

5. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Pathe, maar dan wel elke dag een klein bammetje met stukje pathe (A)

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    melk, en mijn borstvoeding liep gigantisch goed, daardoor denk ik

7. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijwel alles wat zuur is, echt een vreemde tik! Met mn voorgaande zwangerschappen ook gehad. Vreemde hormonen ook!!

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik trek mijn vorige woorden in, ik heb tegenwoordig enorme zin in smoothies :p wat perfect is, want fruit binnen krijgen lukte niet elke dag.
    En zowat a-lles dat op TV komt. Gisteren was ik bij vrienden, hadden ze het over kaas op TV. Hebben ze speciaal voor mij kaas uit de koelkast gaan halen ;) En vandaag weer, heel de tijd chicken strips in een serie, en mijn man maar lachen omdat ze het bleven terugbrengen, en ik het elke keer net weer vergeten was. We zijn net niet naar de kippekraam gereden.

9. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    De natuur zit toch mooi in elkaar... Ik ben normaal echt een lekkere eter. Hoewel ik het redelijk onder controle hou doorgaans kan ik op álle tijden van de dag ongeveer álles eten wat lekker is.

Nu ik zwanger ben (nu ruim 17 weken) zegt mijn lichaam direct bij een beetje teveel suiker/zout/vet STOP! Ik moet alléén echt gezonde dingen eten anders mag ik het de rest van de dag bezuren (letterlijk haha). Heb soms echt zin in een lekkere hamburger, maar bedenk dan maar vast wat me het waard is... ;)
    Als ik alleen maar gezond eet (dus weinig vet, zout, suiker, etc) heb ik nergens last van!
    How bizar! :(

1 uitzondering: lipton ice tea! Kan hele flessen leegdrinken.

En waar ik van walg: water, bah! Krijg ik oprispingen van. Drink normaal veel water.. En water is toch echt gezond??

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.189
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Krackers met kaas,die kan ik blijven eten.Vruchtenyoghurt,ananas,mandarijnen,sinas (hele koude)kan ik ook blijven drinken en waterijsjes.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

patat met mayo
    ei met mayo

mayo mayo mayo
    als t maar vet is

12. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Voor de zwangerschap had ik een hekel aan kroket. Maar rond 12 weken zwangerschap kon ik alleeeeeen maar aan kroket met mosterd denken. De hele dag :$ alleen maar kroketten in mn hoofd! :$

Uiteraard heb ik manlief regelmatig het huis uit gejaagd om zsm een portie kroketjes te halen :p

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik heb opeens ook weer iets nieuws... Napoleon snoepjes. Dan die salmiak kogels. Zó lekker!

14. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    kiwi ,kaas en zure snoepjes
    verdraag totaal geen tomaten en chocolade meer :(

15. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam

k zou oppassen oogop je bloeddruk !

16. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fruit fruit fruit kan geen dag meer zonder!!!

En kroketten, heb er ook telkens zin in! Eet het maar 1 x in de week want ik krijg er last van bleegh..

17. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Niet te veel van! Sorry, maar die snoepjes zijn echt killing voor je bloeddruk! :(

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jullie hebben helemaal gelijk. Ik weet het, bloeddruk verhogend! Ik eet het ook met mate.

Hebben jullie zin in dingen die eigenlijk niet zo goed voor je zijn? Of die je misschien wel helemaal niet mag hebben?

19. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    thee! allerlei smaken! En zuur, zure lemon ranja bijvoorbeeld, ik had de eeste 7 maand geen andere behoeftes eigenlijk..beetje vreetbuitjes soms!

Deel Deze Pagina