hoi meiden.. wil jullie toch wat vragen.. in september moet mijn contract verlengd worden naar onbepaalde tijd.. ben al vanaf oktober bezig voor een kindje maar jammer genoeg nog niet gelukt.. dus nu denk ik van moet ik die maandjes even wachten totdat ik een vast contract krijg of gewoon doorgaan waar we mee bezig waren en denken van als het komt dan komt het..? we willen dolgraag een kindje en zou het ook wel weer leuk vinden om fulltime moeder te zijn.. maar aan de andere kant zijn de centen wel makkelijk wat ik dan bijverdien.. kunnen jullie mij een beetje raad geven? xxxjes schatje1
ga er gewoon voor, ik heb zelf ook altijd zitten wachten tot het goede moment, nu ben ik 40 en wacht nog op mn eerste kindje laat deze keus niet van een baan afhangen zoals ik heb gedaan, ik kan het niet vaak genoeg zeggen want ik heb spijt ervan veel succes meis!
Schatje, Een zwangerschap kan je niet plannen, je kan niet zeggen, goed nu wordt ik zwanger. Natuurlijk kan je het proberen om zwanger te worden uitstellen, maar het is niet gezegd dat je daarna wel snel zwanger bent zeg maar. Dat zijn dingen die je voor jezelf moet afwegen denk ik. Succes met de keuze. Nijnie
ik werk nu dus sinds 3 weken pas weer daarvoor ene jaar thuis gezeten. ook zijn we nu bezig voor ene tweede al ene half jaar. je kun het moeilijk even stopzetten want je wete nooit wnneer het komt
heey meiden bedankt voor de raad.. we hebben er zelf heel goed over nagedacht en gaan toch gewoon door met proberen.. als het voor mijn vaste contract toch gelukt is (wat ik stiekem wel een beetje hoop )dan heeft het zo moeten zijn en zijn we er dolgelukkig mee! WE GAAN ERVOOR kusjes schatje1
Als je voor je vaste aanstelling al zwanger bent, wil dat niet zeggen dat je dat dan al moet vertellen. Je bent verplicht je werkgever uiterlijk 3 maanden voor de uitgerekende datum in te lichten. Mocht het dus nu al raak zijn, ben je in september 4 maanden zwanger en hoef je je werkgever nog niet op de hoogte te stellen! Succes!
Maakt toch niet uit waneer je zwanger wordt? Uiteraard zo snel mogelijk..... Maar voor je contract wordt het er toch niet anders door. Je gaat er over een maand of negen gewoon even 4 maanden tussenuit, en dat krijgen ze vergoed van het UWV. Het is pas spannend als je een tijdelijk contract hebt, dat afloopt en dat men al weet dat je zwanger bent. Vervelende werkgevers ( of kleine bedrijven) verlengen je contract soms niet... dat is echt zenuwslopend. in jouw geval, lekker doorgaan met proberen en misschien ook nog een vast contract. Kan niet beter toch.
wij wilden dus wel wachten tot we meer zekerheid hadden over mijn contract, maar nu ben ik dus zwanger... Mijn contract verloopt als ik met verlof moet gaan. Ik heb er redelijk vertrouwen in hoor, ik weet dat ze me graag willen houden en als ze mijn contract niet verlengen om 4 maanden afwezigheid zijn ze gewoon dom... Uiteindelijk is een kindje toch belangrijker, vind ik nu!
hai meiden ben blij dat jullie een beetje dezelfde mening hebben als wat ik nu ook heb geeft me een goed gevoel! xxjes schatje1
Ook ik laat zwanger worden niet afhangen van een vastcontract . Werk is lang niet zo belangrijk vind ik tenminste. suc6 hopelijk ben je snel zwanger en heb je ook gewoon je vaste contract.
heey meide hoe is het bij jullie allemaal? hier paar dagen al heel misselijk en last van me rug.. kussiej schatje1