Ik bied mijn rode opel astra station 1.4 aan.Voor zijn leeftijd nog een prima auto.Heeft geen kwalen.De reden dat ik mijn auto verkoop is omdat wij een grotere auto gaan aanschaffen. Het is een standaard auto en heeft geen uitgebreide opties.Wel een prima auto voor erbij of om mee te beginnen. De auto rijdt gemiddeld 1op14/15, verzekering is 200 euro per jaar en wegenbelasting ligt rond de 90 euro per kwartaal. Vandaar ook mijn vraagprijs. Vraagprijs is 750 euro en valt evt nog over te praten. Ik zal zsm een foto proberen te plaatsen. Bij vragen mail even. Groet,Monique
na overleg met mijn man heb ik de prijs aangepast. 550 euro(is wel vaste prijs) En de carrosserie is nog hard,dus geen verotte dorpels ed.
Hallo Monique, Zou je mij misschien een PB kunnen doen met wat fotos van in het interieur en het exterieur, de kilometerstand en waar de auto eventueel afgehaald kan worden? Alvast bedankt! Groetjes Leonie
Ik zal je zsm foto's sturen. Zal em eerst even schoon maken .De auto staat in krimpen aan den ijssel.(nabij rotterdam) Groet,Monique