De domme muts van de winkel heeft hem er dus niet afgehaald, en de winkels zijn nu dicht, weet iemand hoe die krengen er af kunnen zonder mijn mooie en nieuwe broek te beschadigen? Iemand tips?
ik weet niet wat voor beveiliging er nog op zit, maar ik zou gewoon even tot na het weekend wachten en terug gaan naar de winkel. Die dingen zitten er juist op om het onmogelijk te maken ze te verwijderen zónder dat je broek kapot gaat.
Het gaat om zo'n ronde ding, weet je wat het is, ik heb de hele week geen tijd om naar een winkel te gaan, daarom, en ik weet dat sommige mensen het wel lukt soms om ze verwijderen, dus ik had stil hoop dat er meiden zijn hier die het weten.
Iedereen bedankt, ik heb hem er al af... Moet nu alleen even gaan naaien, Iets te hard handig aan getrokken...
haha nee die krijg je er niet uit zonder het te verwijderen.... en dan zit er meestal een gat in! mijn vriendin werkt in een kleding winkel, en er zit een magneet in.. misschien een magneet er tegen houden? hahah heb echt geen flauw idee hoor!
ha ha ja dat heb ik ook hoor als ik iets heb gekocht wil ik het aan ! en wel gelijk ! gr en veel plezier met je broek
Heb je hem niet gewoon gestolen? Ik zou er iig echt wel mee terug zijn gegaan, dan had ik wel tijd gemaakt, om nou met een nieuwe broek, inc winkelhaak te zitten, vind ik ook zonde van het geld, en van de broek! Anders had ik gewoon een ijzerzaag gepakt, en dat hele ding eraf gezaagd ofzo hahaa
Ik zou dat ding zelf niet verwijderen, ik weet van de winkel waar ik werkte dat je die dingen er nooit af kreeg zonder een gat te maken. Is het niet waard denk ik
Ja, was ook de laatste keer dat ik dat doe, ik check vanaf nu dus of er niet zo'n kreng op zit, Ook raar, dat alarmpoortje ging niet af... Maar ik heb even gekeken, de gat zit net onder een riemlus en valt niet op gelukkig, en als mijn oma er weer is van vkantie, naait zij hem voor mij, hoop ik, zij naaister nummer 1.... Van die ijzerzaagje nooit aangedacht...
Oo ze had het al gedaan haha had de rest niet gelezen. Heb je hem toevallig bij de H&M gekocht? daar gebeurt het constant. Toen ik nog bij ZARA werkte ging die bij ons altijd af als ze hem bij H&M waren vergeten, heel irritant.
Nee, was ici mode. Was al zo'n sloom mutsje zeg, beetje wereld vreemd, maar okay... Maar ach, kwaad is geschied en kan er niets meer aan doen
ik werk zelf in een winkel, en sommige zijn er wel af te krijgen hoor, dieven krijgen het ook regelmatig voor elkaar(helaas). alleen moet je oppassen dat het geen kleurlabel is dan heb je onuitwasbare inkt op je broek maar zie dat het al gelukt is sorry tis al laat he
hij is er al af! voor een volgend keer: Die dingen kan je gewoon doorknippen mt een tangetje, alleen niet met een inktlabel doen idd! Ik heb gewerkt in een kledingzaak niet dat er wordt gedacht dat ik het dagelijks doe
gewoon een sterke magneet ertegen aan zetten. maar ja hij is er nu al af,misschien als je terug gaat met die broek en het alarmpje dat je dan een nieuwe broek krijgt.vind een winkelhaak wel zonde van je broek.
ik snap dat niet, als die knop er nog aanzit dan is het alarm afgegaan bij het verlaten van de winkel, ben je toen gauw doorgerend of wat? (grappig dat niemand zich DAT afvraagt...) Maar goed, die dingen knip je met gemak door, en met kleurlabels die leg je 24 uur in de vriezer en knipt ze dan door, verf is dan bevroren en zal niet gaan spatten.