Open been

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Raw, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raw

Raw Niet meer actief

Na mijn tweede zwangerschao had ik ineens een grote rare wond op mijn been zonder dat ik mij gestoten heb of iets dergelijks.

Nu lijkt het erop dat het een open been is en wel vaker voorkomt bij/na een bevalling/zwangerschap.

Iemand hier ervaring mee en hoe ging het over... Lees op internet over transplantaties en steunkousen..... Iewwww.....

Hopelijk hebben jullie beter nieuws...

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben je hiermee naar de huisarts geweest?

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Lijkt me erg verstandig om contact op te nemen met je huisarts. Dat is wijselijker dan op internet allerlei dingen gaan op zoeken.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Zou idd naar je huisarts gaan. Als het echt een open been is, dan moet dit goed behandeld worden.

5. Raw

Raw Niet meer actief

Ik ben zeker naar de huisarts geweest maar die kon mij weinig vertellen. Alleen antibiotica zalf gekregen en de mededeling dat als het maandag niet minder is ik weer terug moet.

Vandaar dat ik wilde weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe lang het duurde voor het over was, hoor vooral weeeken.... Hoopte op beter bericht hier....

6. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het zal wellicht even duren, maar ik zou eerst even afwachten wat de antibiotica doet (en vooral even niet op internet naar horror-verhalen zoeken)...

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

waarom heeft de huisarts je niet door gestuurd naar een dermatoloog dan?

8. Raw

Raw Niet meer actief

Geen idee, misschien doet hij het maandag als het dan niet minder is?? Het ziet er na twee keer zalf aanbrengen gelukkig al wat rustiger uit... Maar het is echt naar zeg, hoop dat het snel dicht is!!

Deel Deze Pagina