Hi, Mijn dochtertje krijgt inmiddels al 2 maanden bijvoeding en nu ze 6 maanden is "mag" ze ook al meer eten. Ik ben dus op zoek naar lekkere recepten voor (met name) de groentehapjes. Aangezien ik groente met vlees/vis/kip en aardappel/rijst/pasta wil combineren, weet ik niet zo goed wat nou echt lekkere combinaties zijn. Kent iemand misschien hier een website of een kookboek met daarin lekkere recepten voor babyhapjes? Alvast bedankt!
Ik gaf gewoon alles wat wij aten. Favoriet waren hier; Stamppot Pasta met tomatensaus en gehakt Pasta-pesto-kip met courgette Risotto met zalm en courgette Aardappel-worst-groente
zoete aardappel met bloemkool en zalm courgette met kip en aardappel of volkorenpasta bovengenoemde zijn hier favoriet Het boek Opperdepop schijnt handig te zijn, ik heb zelf Easy Peasy, daar staan wat creatievere dingen in, recepten met ingredienten als quinoa, avocado, munt, venkel, kikkererwten etc.
Het boek "opperdepop" is echt ontzettend handig, staan erg leuke/lekkere recepten in. Onze favorietjes zijn: Rijst-courgette-kip Macaroni-tomatensaus-gehakt Aardappel-broccoli-worst
Zelf babyvoeding maken, fruithapjes en groentehapjes. | Smikkels.nl Haal ik heel veel inspiratie vanaf!
Wij haalden veel inspiratie van een website: Babyhapjes maak je natuurlijk zelf! | Koken voor mijn dochter
Dit! Is echt een top site 👍 Favoriet hier is de ratatouille en spaghetti met champignons en roomsaus.