Mijn zoontje heeft sinds gister avond diarree, nu heeft hij daar niet heel veel last van. Drinkt goed en wil ook wel wat eten. Maar de arme schat heeft zulke open billen en heeft er zoveel pijn van. Ik weet ook niet echt goed meer wat helpt. Gebruik nu maar wat bepanthen maar dat helpt volgens mij ook niet. Lees veel dat maizena goed werkt, maar dat heb ik niet in huis. Is iets als bloem of allesbinder ook goed?? Morgen in ieder geval maar maizena kopen Meneer loopt nu lekker in de blote kont en heeft ontdekt dat het leuk is om op de grond te plassen Hebben jullie goede tips voor mij tegen de open billetjes
Wilde inderdaad zeggen, zo min mogelijk een luier om maar dat doe je al. Misschien talkpoeder erop? En heb inderdaad ook gehoord dat maïzena goed schijnt te werken. Succes arm mannetje!
Bij iedere poepluier gaat er hier sudo op. iig zo min mogelijk hormomenzalf gebruiken. Is troep en als je het er afhaalt gaat het vaak nog meer stuk Zink droogt in, heb je dat?
Hij heeft maar weinig een luier om nu ja. Straks op bed maar wel weer, maar verder zo weinig mogelijk. Ik gebruik geen zalf want dat doet hem nu veel pijn als ik het erop doe. Dus vandaag eerst maar wat talkpoeder en morgen maar even maizena halen.
Maizena bij open plekken! Zodra het weer dicht is kun je weer smeren maar zolang het open is lekker poeder erop.
Ik smeer sudocreme en dan is het vaak snel over. Luchten doe je al maar is vaak lastig met wildplassen hihi. Vegen doet vaak zeer dus deed ik de billen afspoelen met douche sproeier, zodat hij er minder last van heeft. Sterkte
ZinkOLIE van dr swaab. Geen sudo, dat bijt en brand als de pest op open billen.... Sudo is echt niet zo huidvriendelijk als ze beweren. Hier gebruiken we het om die reden dus ook niet meer op werk (zorg). Alleen nog de zinkolie. Werkt ook super bij smetplekjes en ter bescherming.
In ieder geval GEEN sudocreme, want daar zit alcohol in en dat brandt vreselijk bij open billetjes! De billenzalf van kruidvat bevat geen alcohol en is dan veel fijner. Andere merken weet ik niet hoe het zit met wel of geen alcohol. Caitlyn heeft het hier 1 keer gehad, echt open billetjes en toen heb ik gedept met olijfolie en dat heeft toen ook goed gewerkt.
Ontgeurde kokosolie. Te halen bij de natuurwinkel (is een blok). Wordt vloeibaar tussen je handen. Werkt als een tierelier.
hier gebruik ik bij open billetjes altijd zinkpasta. Is dikker en stuger als zinkzalf. Kan je halen bij de aphotheek. Dikke laag erop, zodat het ook niet meer gaat irreteren bij ontlasting en urine.
Op advies van de huisarts gebruiken wij zinkzalf. Een keer gevraagd wat zou het beste was Wat ook goed helpt is olijfolie
Idd wat er al gezegd is geen sudo pfff dat bijt!! Heb jet zelf eens op een open plekje op mijn been gesmeerd nou ik wist niet hoe snel ik het eraf moest halen.. Maïzena werkt het beste vind ik zelf..
Is al een keer genoemd, maar olie!! Gewoon simpele olijfolie.... Waarom het werkt, geen idee.... Succes!