Goedemorgen! Wie heeft er wel eens foto's laten afdrukken bij de WIJ fotoservice? En was de kwaliteit gewoon goed? Ik wil me zoontjes album inplakken, maar weet niet zo goed waar ik ze af laat drukken. En kreeg paar dagen terug een aanbieding van de WIJ.
Ik bestel altijd alleen maar bij Wij, de kwaliteit is perfect en de prijs al helemaal! Veel plezier met plakken!
Heb er (volgens mij) ook wel besteld. Anders was het bij webprint (zelfde bedrijf) prima foto's. Via Google kan je voor webprint 50gratis foto's vinden. Hoef je alleen de verzendkosten en verwerkkosten betalen. Fotoboek/fotokaart/bierviltjes zijn ook goede kwaliteit. Alleen canvas vind ik ECHT minder. Maar ja herinneringenoplinnen is gewoon bijna niet te verslaan qua canvas
Ah bedankt voor jullie reacties! Hebben jullie ook foto's af laten drukken die je met je telefoon hebt gemaakt? Tweedeopkomst : Bedankt voor de tip!
Ja, en sommige zijn korrelig, maar over het algemeen valt het best wel mee. Je krijgt van tevoren te zien of ze goed zijn (groen), middelmatig (oranje) of ronduit verschrikkelijk (rood) en dan kun je ook nog zelf bepalen of je dat risico wil lopen of niet. Ik heb dat wel gedaan bij sommige foto's en ondanks het rode licht en de korreligheid vind ik het een leuke foto