Dat een verslaving zo ver kan gaan. Eerst een vrouw die haar kinderen verwaarloosde om dit spel en nu dit... Baby doodgeschud om spel Farmville - RTL Nieuws.nl
oef ik speel het spel ook en het is idd erg erg leuk maar ja ik kan er ook zo 2 weken niets op doen sommige mensen brrrrr
Vreselijk! En daarna een sigaretje roken alsof er niks aan de hand is.. En dat om zo'n stom spel. Ik hoop dat ze haar lang, heel lang opsluiten.
Echt NIET normaal!!!! Die vrouw moeten ze EN opsluiten EN steriliseren zodat ze NOOIT meer een kindje op de wereld kan zetten (en er vervolgens weer afhalen!)
en dat soort mensen krijgen wel kindjes!!! pffffffffffffffffffffffffffffff... me bloeddruk stijgt gelijk!! mafwijf
Dit soort berichten hoor je net iets te vaak, vind ik. Zijn er echt zoveel zieke geesten op de wereld? Ik vind het echt eng, en verschrikkelijk voor die veel te jonge slachtoffertjes
Ik vraag me wel eens af in wat voor een wereld onze kinderen leven over 30 jaar. T word met de dag gekker. Triest ..............
wat een een idiote moeder en na die tijd gaf ze het kind ook nog klappen en dat bij een baby van 3 maand arm kindje
Ow mijn god waar gaa het naar toe met deze wereld. Wat loopt er toch verschrikkelijk gestoord volk rond. Haar eigen kindje vermoord om een computerspelletje Het moet niet gekker worden. Die vrouw moeten ze dus nooooiiiitt meer loslaten. En het belangrijkste is dat die vrouw nooit geen kinderen meer op de wereld mag zetten.
Zoo serieus die mensen worden steeds gekker !! Dat om een spelletje.. Ik speel het ook en zelfs meerdere 'ville's" op facebook, maar mijn kinderen en mijn leven komt toch echt wel voor LOL wat een mafkees is dat zeg! Erg zielig..