open buikje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mommy2be1992, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy2be1992

mommy2be1992 Nieuw lid

5 feb 2014
    1
    0
    0
    hallo dames..
    ten eerste wil ik zeggen dat ik nieuw ben hier..
    ik ben een meisje van 21 jaar en ben vandaag 16+4 dagen zwanger
    ik ben gisteren op controle geweest bij me VL
    alles was goed de uitslagen van mijn bloed en die dingen niks aan de hand
    vandaag moest en zou ik een pret echo laten maken ,,
    zo doende, ik ging liggen en ja hoor het was gelijk te zien
    een jongen mijn vriend en ik supergelukkig ze feliciteerde ons..
    tot ze verder ging kijken toen zag ze een apparte witte vlek boven het buikje zitten ze keek ineens naar ons en zei gelijk dit is niet goed..
    tranen sprongen in mijn ogen.. ze zei dit zijn waarschijndelijk de darmpjes van jullie kind die buiten het buikje groeien nou ik ben gelijk gestopt met de echo want was zo overdonderd ze heefd gelijk contact opgenomen met mijn vl en die belde mij naderhand ook gelijk op om te zeggen dat ik moet worden na gekeken in het ziekenhuis in utrecht..

ik ben echt radeloos en weet niet of ik bllij of juist heel erg verdrietig moet zijn ...
    iemand raad.???

2. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Wat een nieuws! Ik vind het heel erg voor je dat je zoiets tijdens een pret echo te horen krijgt.. Maar toch goed dat ze het gezien hebben, want nu kunnen ze jou en de baby extra goed in de gaten gaan houden.

Als het inderdaag de ingewandjes zijn die buiten de buik groeien noemen ze dat gastroschisis. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt als je naar utrecht gaat.

Heel veel sterkte.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Geen ervaring wil je wel sterkte wensen !

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat moet dat een heftige ervaring zijn geweest. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent! Hopelijk kan je snel in het ziekenhuis terecht en kunnen ze je snel meer duidelijkheid geven.

5. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende ervaring inderdaad! Ik heb er ook geen ervaring mee dus kan ik je geen advies geven. Maar ze zullen het vast super goed in de gaten houden en zal het vast goed komen. Heel veel sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina