Ik heb met 6.2 weken een echo gehad. Omdat ik onverwachts zwanger was geworden had ik geen flauw idee hoe lang ik zwanger kon zijn.. Bij de echo was al duidelijk een stevig kloppend hartje te zien. Bij het opmeten gaf ze aan dat het moeilijk te meten was maar dat de opmeting gelijk stond aan 6.2 weken... Dit kon wel vooruit worden gezet bij een volgende echo. Nu is het zo dat ik echt het gevoel heb dat ik verder ben.. Me buik is voor mijn gevoel ook veel groter dan wat bij mijn zwangerschapsduur past... Ze wilde met 9 weken nog een echo doen maar de verloskundige van de intake vond dat onzin en heeft de echo toen gecanceld. Normaal werd ik altijd rond de 17-18e ongesteld elke maand.. In november heb ik mijn laatste menstruatie gehad... Wanneer heb ik dan me eisprong ongeveer gehad?
Je buik groeit bij een volgende kindje meestal sneller. Als je al verder bent zal dat geen weken zijn aangezien je al een echo hebt gehad met 6 weken. Dan had je dan ook een ander beeld moeten hebben. Je kunt altijd nog een pretecho laten maken.
Heb je nu geen termijnecho gehad dan? Of krijg je die nog? Want met 6+2 een termijn vast te stellen is niet correct lijkt me. Meestal wordt de termijn tussen 10 en 12 weken definitief vastgesteld.
Nee veel weken verwacht ik ook niet.. Hooguit een week ofzo. Maar ik ben zo nieuwschierig! Over anderhalve week heb ik me echo dus ik wacht dat wel af... Maar was benieuwd naar meningen van andere hier.
Ja met 6.2 weken heb ik een echo gehad en toen hebben ze dat termijn vastgesteld naar aanleiding van de lengte van het kindje.. Wat niks anders was dan een kloppend hartje.. Ze zei ook dat ze het moeilijk kon opmeten