Vandaag mijn hcg laten prikken vanwegens bloed verlies, ik ben 4 weken en 4 dagen zwanger en mijn hcg is op dit moment 446 . Volgens de arts een lage waarden , wat denken jullie ?
Dat is vrij moeilijk te zeggen. De een maakt het wat trager aan dan de ander. Nu weet ik dat mijn hcg met 5w2d (ongeveer) op 762 stond en met 4w2 op 62.... Met 5w4d stond het op 1805. Het ligt dus echt aan de verdubbeling of het klopt. Zoek maar eens op Google op tabel hcg waarden. Weet je zeker dat je 4w4d bent? Of kan het nog iets verschillen?
Heel nette waarde! Het mooist is als hcg in 24 a 36 uur verdubbelt, dat is belangrijker dan eerste waarde. Maar jouw waarde is iig echt niet laag of aan de lage kant!
Wat is er laag aan? Hier beschouwt de gyn een waarde van 50 bij ruim vier weken als een doorgaande zwangerschap. Met de eerste zwangerschap zat ik op 150 met 4w3d, dat is onze meid geworden. Met de tweede zwangerschap zat ik op 400 met 4w3d en dat is helaas met 11 weken in een missed abortion geeindigd.
Tegen mij zeiden ze dat het om de 72 uur moet verdubbelen of +60% in 48 uur. Inderdaad zegt 1 waarde niet zo veel. Ga je binnenkort weer prikken?
Nee dat wil ik niet, na 4 miskramen zegen een waarde me hellemaal niks. Tot op heden lopen de zwangerschapstesten gewoon op dus vind het prima , we zien wel waar het schip strand. De 24ste een vroege echo ben dan 7 weken en een beetje dan zien we wel verder.